Ik neig naar waterpokken, maar het zijn er zo weinig. Hij heeft een stuk of 20 van deze bultjes. Voornamelijk in het gezicht, oor en 1 in zn haar (achter zn oor) en zitten een paar op zijn arm. Buik, rug en benen helemaal niets. Plekjes verschenen afgelopen zaterdag en er kwamen steeds een paar meer. Ik dacht eerst muggenbulten, omdat het zo weinig zijn. En nu toch pokken, omdat er witte puntjes op komen. Wat denken jullie?
Ik kan het niet heel goed zien, maar op waterpokken komen bultjes die gevuld zijn met een beetje vocht. Heeft jouw kindje dat ook?
Ja dat begint nu te komen. Wit/gele puntjes in het bultje. Maar omdat het zo weinig bultjes zijn twijfel ik of het de waterpokken zijn.
Dan denk ik wel dat hij waterpokken heeft. Dat kan heel erg verschillen. Mijn ene broertje zat helemaal onder en mijn andere had er ook maar een paar. Mijn dochter zit nu ook onder trouwens.
Lijkt er wel op vind ik. Sterkte met je patientje. btw....badje met brinta werkt goed. maar ook smeren met kids clean ofzo...
Klop het hard af, maar hij lijkt er weinig last van te hebben voordat de bultjes kwamen is hij wel een x aantal dagen daarvoor erg hangerig geweest en had ook verhoging.
Ik zie nog niets bij onze meiden.... maar het schijnt tot wel drie weken te kunnen duren na besmetting..... Al zitten de dames beide inderdaad ook onder de rode plekjes.