S.iem?! Wij houden van namen als: - Timo - Tobie - Tieme - Lotte - Milou - Roos - Daan - Mick - Jip - Liam Welke vinden jullie hier leuk van of totaal niet? En heb je nog andere suggesties? Dus moet Nederlands zijn liefst 4 a 5 letters en makkelijk uit te spreken en te spellen zijn. Bij S.iem wist ik meteen dit is het maar heb ik tot toe nog bij geen andere naam gehad !
Ik vind van jouw opties Lotte en Daan het mooist. Andere suggesties: Anna Vera Lieke Iris Luuk Thijs Steef Joep
Siem en Roos Siem en Tobie zijn leuk!! ik zou geen Mick of Liam doen, past in mijn ogen niet echt bij Siem. Tomas Hugo Stef Joris Gijs Sara Ise/Isa Lara/Lana Imme Emmi
Aniek Isa Belle Lise Fiene Suze Noor Floor Keet Saar Nina Evi Janne Emma Sara Niene Femke Lot Anouk Nouk Mare Mirre Kira Ties Guus Jens Stef Stan Cas Mats Mels Mik Duuk Joep Loek Twan Ivan Rens Niek Mees Teun Stijn Tijn Luuk Fons Wout Lars
Je weet nog niet wat t word??? Ons zoontje heet luuk Siem & luuk Ik Zou t zo bekijken dan kan je gelijk zien of t wat is Zelf zou ik er niet voor gaan haha!
Jaaah luuk heel erg leuk, maar wil manlief niet. Want Siem en Luuk de Jong (voetbal heten ook zo). Reden slaat in mij ogen nergens op maarja.. Samen moeten we beslissen he.
- Timo - Tobie - Lotte - Milou - Roos - Daan - Jip Deze namen vind ik leuk uit je rijtje met grote voorkeur voor Lotte (zo heet mijn dochter) Daan, Milou en Roos (deze stonden ook op mijn lijstje). Jip ook wel hele gave naam. Onze andere dochter heet Fleur is dat nog iets?
Meisje word Milou. (mits ik weer van gedachten verander )!. Jongen is moeilijk ik had een poll over de naam Tobie toen werd deze alleen maar afgekraakt . Een Roos hebben we helaas al in de familie. Een jongen is echt gigantisch lastig, we zijn er nog steeds niet uit. - Tobie doorgestreept - Jip ook niet meer - Daan te populair. Helaas dus geen namen meer op ons lijstje . Vreselijk moeilijk vinden we het deze keer...