Ik heb al een hele rij topics doorgespit maar we zijn op zoek naar meer inspiratie, dus ik hoop dat jullie ons verder kunnen helpen! Wij zijn op zoek naar een Nederlands klinkende/ klassieke jongensnaam (naja, vooral niet Amerikaanse zeg maar) met 2 (of 3) lettergrepen. Wat we vooralsnog in gedachten hebben is: - David - Ruben - Lucas (maar is te populair in omgeving helaas) - Casper (kan ook niet) Ow ja, we hebben al een dochter en die heet El ise. Wie kan ons aan wat mooie namen helpen? Dank jullie wel!
Wouter Daniël (3 lettergrepen..) Walter Julian (3 lettergrepen...) Harold Wilmer Thomas Arno Leon Stephan? Steven Jasper Zomaar wat opties. Laat je weten wat je ervan vindt?
Victor Arthur Felix Midas Seger Maxim Oscar Leo Leon Roman Pieter Marcus Maurits Gerard Robert Emiel Laurens
Meiden jullie zijn geweldig - dank jullie wel alvast voor de hulp! Thomas is een mooie maar errug populaire naam. (hihi ik voel hem schoppen op het moment dat ik dit typ, haha manlief grapt al dat hij zo wil heten ) Past wel helemaal in ons straatje! Maurits en Floris vind ik stiekem wel erg leuk, manlief vind Floris een ramp en Maurits vinden we allebei leuk maar net niet ons. Matthijs stond eerder op ons lijstje. Verder zijn Rudi, Emiel, Michiel, Midas en Harold echt no go's voor ons haha Dé naam (als die al bestaat) staat er nog niet tussen, als er meer goede ideeen zijn hoor ik ze graag! Maar in ieder geval alvast dank voor het meedenken!
Laurens Pepijn Sebas Wouter Siebe Sander Martijn Jeroen Lennart Machiel Remi Timon Timme Jurre Jelmer Nathan
Ik hou ook erg van klassieke jongensnamen. Mijn zoon heet Marnix. Hij is nu een klein stoer kereltje, maar is ook leuk als hij straks een grote volwassen man is. Wij krijgen altijd erg leuke reacties en er zitten er geen twee van in de klas. Verder vind ik Casper en Hugo ook erg leuk!
Zal ook eens een poging wagen. Heb er net zoveel voorbij zien komen, maar niet allemaal onthouden, dus sorry als er dubbelen tussen staan. Maarten Martijn Rutger Juriaan Willem Fabian Wouter Olivier Laurens Robbert Berend Reinout Frederik Diederik Sebas Bastiaan Valentijn Benjamin Reinier Joris Arjan/Arjen Arthur Menno Jochem Tobias Rafaël Daniël Marcus Wessel Jelmer Jonas Lennart Pieter Rogier Boudewijn Zelf vind ik van de namen die al eerder genoemd zijn Matthijs en Thijmen heel leuk!