De titel zegt het al; wie weet er een leuke, aparte naam met een R? Jongen of meisje, het mag allebei Ik ben benieuwd naar de reacties! x Roosje
Rune Rens Rick Ruben Rinse Rense Ralph Renzo Roel Remi Rhys Remco Roderick Rozemarijn Rosanne Roxan Rianne Roos Ruth Rebecca Rachel Renske Rinske Roelfke Renate Romée Rhodé Ruby
Ons zoontje noemt Rune, dit betekent : geheim.. vind ik wel speciaal...veel succes.. Kan trouwens ook voor een meisje gebruikt worden..
Meisjesnaam: Roise - Roisin Rae Rhoslyn Rhonwen of Rhoswen Riannon Rory Roselle Rowena Roz Ruth Raya Reza Jongensnaam: Ravi Reid Reece of Rhys Riley Roman Rune Roan Reinier Succes.
Jeetje meiden, ik ben een paar dagen niet hier geweest ivm griepje en dan al zoveel reacties! Thanx, er zit zeker iets leuks tussen! x Roosje
Jongen: Roel Rik Roan Robbe Ruben Rube Rafael Raf Raoel Ralf Remco Rutger Richard Ramon Ravi Rinze Ruud Rob Robert Rein Reinout Reinier Rens Meisje: Roos Rinske Rieneke Rosanne Rachel Rive Renee Ruth Robin Rosa Rosalie Ruby Rozemarijn
ik ken een jongetje met de naam Raylynn ( Raajlinn ) had ik nog nooit van gehoord Remi Raynor Remir Rayvano Romaro Renier Raymond Revin