Het onderwerp zegt het al: Wat vinden jullie van de naam Giel? Onze andere kinderen heten Stijn en Noor. Zelf vind ik Roel er erg leuk bij, maar dat vind man niks. Giel vindt hij wel leuk en ik ook wel. Of hebben jullie nog andere suggesties?
Vind Stijn en Noor hartstikke leuk, maar Giel daarentegen nogal lomp klinken... En de schrijfwijze Chiel vind ik dan ook nog beter.
Ik vind Giel altijd een beetje boers overkomen. Ik zou eerder voor Bram, Tobias of Thijmen gaan, maar dat is puur persoonlijk
Giel is wel leuk! Loek is ook zo leuk! Joep Mees Maes Koen Rens Jens Ties Fons Falk Bart Teun Mart Lars Noud Bas Sam Luuk Ralf Duuk Siem Huib Ruben Siebe Tieme Sven Niels....leuk erbij! Jasper / Jesper Casper Jurre Wout Cas Twan Sjoerd Jelmer Jelte Hugo Jelle Stan Niek Mels Stef Joost Guus
Ik vind Giel wel erbij passen en de schrijfwijze Giel leuker dan Chiel. Het doet mij ook aan Giel Beelen denken en dat zou ik zelf wat minder vinden. Niet dat ik hem niet mag ofzo hoor... Maar ja waarom zou je je kind niet zo kunnen noemen omdat toevallig een BN'er zo heet..