Over tien weken verwachten wij onze vierde, een jongetje. We hebben al twee jongens en 1 meisje, en hebben tot nu toe voor vrij klassieke namen gekozen. Zoiets zoeken we nu weer, maar we vinden het lastig! We houden dus van klassiek, niet te kort, zeker ook geen kaknamen (zoals Roderick, Dierik, Lodewijk, etc). Wie o wie heeft leuke suggesties?
Maurits Laurens Hugo Ralph Victor Casper Julius Julian Pieter Walter Maurice Felix Berend Silvester Olivier
Lucas! Hugo Simon Olivier Matthias Melchior Sebastiaan/ Sebastian/ Bastiaan Alexander Pascal Fabian Richard Christian/ Christiaan Wander Wouter Wolter Wessel Hessel Jelmer Jelle Maarten/ Marten Eduard
Laurent Friso Floris Jorick Waldemar Dorian Dieter Silvan Silvain Thomas Theodoor Hendrik Arthur Leonard Valentijn Caspian
bedankt voor alle reacties al!! Ik twijfel ook ik de namen van mijn jongens wil plaatsen. Ze zitten iig hier al tussen, net als de naam van mijn man haha. Dus jullie zitten wel in de goede richting.
Rogier Sebas Bastiaan Clement Yannick Leander Seger Pepijn Joren Kieran Simon Jochem Dorian Floris Mathis Samuel Guido Fabian Tobias Walter Wouter Hidde Jurre Just Lucas Casper Jorn Olivier Jelmer Silvijn Ferre Abel Axrl Julian Daniel Benjamin Arnoud Lennart Dinand Victor Vincent David Matthias Marijn Tristan Marcus Tijmen Timo Rutger Thonas Morris Jacco Lieuwe Michiel Leon Iskander Morris Jekte Kjell Siemen Teije Tygo Jasper Sjoerd Sjors Floretijn Gideon
Aaron, Armin, Arthur, Bastiaan, Bjarne, Boris, Casper, Christian, Daniël, David, Elias, Espen, Fabian, Fedde, Fender, Ferre, Florian, Floris, Gideon, Hidde, Jaron, Jasper, Jelmer, Jesper, Jonas, Joshua, Julian, Julius, Laurens, Lester, Lucas, Marnix, Mathijs, Morris, Olivier, Pepijn, Quinten, Raphael, Ruben, Sebas, Silvan, Silvijn, Simon, Tobias, Tristan, Wessel, Zeger
Ook mijn soort namen! Tegen mijn man grap ik dat ik de leukste namen vind in de "ouwe lullen lijstjes" Hierboven staan ook een paar van mijn favorieten, en mans naam staat er ook tussen. Op mijn lijstje staan dan ook: Jurriaan, Jasper, Walter, Harold, Reinier, Fabian, Lukas. En voordat iedereen Hugo opeens leuk begon te vinden vond ik dat ook een hele leuke naam. Maar naast dat het niet lekker matcht met de achternaam, vind ik hem nu ook veel te populair.
Hier ook liefhebbers van klassiek, onze kinderen heten David, Marcus en Elena. Andere mooie jongensnamen vonden wij: Arthur Oscar Adam Simon Olivier Benjamin Casper Thomas Robin Tobias Lucas Ruben Abel Alexander Julius Marius
haha, nou we hebben toevallig afgelopen weekend opnieuw besproken en denk dat we eruit zijn maar ben altijd erg terughoudend met info over mijn kids hier, sorry maar de naam staat wel ergens hierboven! Dus dank allen