Klassieke positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poetje84, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar toch...

Misschien zijn het mijn hormonen, maar ik vind het zoeken van leuke positiekleding dra-ma! :( De meeste dingen vind ik niet mooi, of totaal niet mijn stijl...
    Ik draag normaal gesproken behoorlijk klassieke kleding, beetje a la Bien Blue enzo. Bloesje met vestje enz. En veel rokken.
    Maar wáár vind ik dat in positiekleding??? Daarnaast ben ik ook niet de allerslankste, ik heb maat 44 ongeveer... keus is érg beperkt dan. Iemand die goede tips heeft?? Ik heb 't nu eigenlijk wel echt nodig... pas bijna niets meer. Heb een jurkje met vestje van Noppies, een chique jurk (die heb ik gelukkig op tijd voor de bruiloft gevonden!) van Esprit Maternity, maar verder... gewone kleding, beetje stretchig... maar wat ik daar nu van heb is beperkt; en ik vrees dat ik 't er niet mee tot het einde toe kan doen... Wie heeft raad?

2. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    ik lees mee.... kan ook niks leuks vinden...

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik zweer bij mamma licious.. weliswaar niet echt klasseik, mar heeft ook gewone zwarte broeken met zon vouw in het midden enz!
    Ik heb zelf 44 en pas in maat 32 van mamma licious!
    Succes!

4. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb ook een broek van mama licious en die vallen inderdaad erg ruim, had een 33-32 besteld, maar nu is hij veel te ruim.... (ben ook niet aangekomen in kg, verder wel gegroeid dus misschien heeft dat er ook mee te maken)

5. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Gewone stretchjurken/rokken van de ms mode kunnen ook heel lang aan, verder hier ook mama licious, misschien vida vita? heeft ook veel rokken ed.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vind zelf dat de H&M ook best wat klassiekere positiekleding heeft (jurkjes, blousejes, nette broeken etc).

Dames | Mama | H&M NL

Deel Deze Pagina