Klauter kabouter

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wachtend, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Even van me afschrijven hoor want het is natuurlijk wel een beetje "grappig" maar ik ben mij wel kapot geschrokken!!

Onze zoon is nogal actief en een durfal en dat hebben we vandaag geweten.
    16 maanden oud en 80 cm en meneer klom uit zijn ledikant maar dan wel Head first!! Flink ei op zijn hoofd en lachen omdat mama naar boven stormde.

Nu vandaag dan maar een ledikant gekocht waar 1 kant open is met een val plankje of hoe je het ook noemt. Want we hebben liever dat we 100.000 keer terug moeten lopen om hem terug in bed moeten leggen dan nog 1x keihard op zijn koppie gaat vallen.

Zoon heeft er zover de HA ziet niets aan overgehouden maar toch maar even "wekadvies" meegekregen.

En zoon... die zag zijn nieuwe bed en was helemaal blij en gelukkig dook erin en zat te springen en te gillen in zijn bedje van plezier. En is er geen 1 keer uitgekomen.

Eind goed, al goed gelukkig maar wat een klauterkabouter hebben wij!!!

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Jeetje dat is schrikken indd! Wat goed dat jullie een ander bedje hebben gekocht, nu kan hij niet meer zo hard vallen. En nog superder is dat hij zijn nieuwe bed geweldig vind! Wat een klautertjes he die dreumesen!! Ze kunnen je soms flink laten schrikken.

Share This Page