Onze dochter is sinds een week niet te genieten.. Van voorheen een leuk, lief en speelzame dreumes, na een huilend, jammerend, niets is goede dreumes.. Ik vind het een heftige sprong deze.. Ze eet bijna geen avondeten, overdag gaat de boterham er net in, en fruit dat eet ze gelukkig wel. Bij alles wat ze niet mag, doet ze nu juist wel. Zeg ik dat het niet mag en zet ik haar bij haar speelgoed dan zet ze het meteen op krijsen. Hoef maar even naar de keuken te lopen of wc en dan begint het alweer. Niets is goed op dit moment bij deze pittige dreumes. Nu krijgt ze wel ook nog een 7 en 8e tandje door, icm zal dit ook ermee te maken hebben. Wie heeft ook zo een moeite met deze 13 maanden sprong?
Hier was het de verschrikkelijkste sprong die er was. In 1 woord: afgrijselijk.... Het duurde ruim een week, hij was volledig van slag en wij ook. En ineens, van de 1 op de andere dag, hadden we ons vrolijke mannetje weer terug. Hij liep zichzelf zo in de weg, heel zielig. Hij was overduidelijk zelf ook ongelukkig, dus die week weinig gestraft. Dat hielp toch niet en hij was gewoon ongelukkig. Sterkte nog even. Denk dat je het langste stuk er al op hebt zitten!
Hou eens op zeg Wij zijn net uit de 11 maanden sprong, wat een hel! En nu lees ik dat de 13 maanden sprong ook zo erg is....pff
Haha ja met de 11 maanden sprong hebben we niet zoveel last gehad van haar gedrag. Maar deze vind ik persoonlijk wel heftig met 13 mnd. Probeer er niet aan toe te geven, want ze weet wel of het mag of niet als ze iets uit probeert. Maar het is moeilijk, vooral als je eem vermoeiende werkdag achter de rug hebt, en dan een jammerende dreumes om je heen hebt.