Baby 5 maanden zweet veel tijdens drinken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jazziepooh, Aug 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hoi meiden,

Zoals de titel al zegt: mn dochtertje van 5 maanden zweet sinds een maandje ontzettend veel tijdens het drinken (fv). Heel dr haren en voorhoofd zijn dan kletsnat. Ze is niet te warm aangekleed ofzo. Is dit normaal?

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Heeft mijn dochtertje ook! En ook al rond die leeftijd. Lijkt me wel normaal hoor, het is hard werken voor zo'n kleintje, zo'n fles leegdrinken. Bovendien is de melk ook warm dus daar krijgen ze het ook warm van. Ga je zelf maar na als je soep o.i.d. op hebt. Ik krijg het daar behoorlijk warm van!

Wat tips, Baby in een wippertje laten drinken en jij de fles vast houden dat is koeler omdat jij ook warm bent. Als dat niet werkt een hydrofiel over je arm, is ook wat koeler

3. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

Jun 20, 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ons zoontje ook sinds het warme weer, zweet zich een ongeluk tijdens flesje drinken.

4. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    is volgens mij heel normaal. Als mijn dochter heel erg honger heeft en ze drinkt dan een flesje dan is haar hoofd kletsnat.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hier ook zo'n kletsnat kind hihi. Vandaag bijv. is hij de hele dag klef. Zijn haartjes zijn de hele tijd vochtig, en als we even met de maxi cosi weggaan is zijn romper gewoon nat.

Daardoor is hij nu ook wel super verkouden, dat vind ik wel zielig, want ik wil hem in deze warme dagen ook niet te koud of warm aankleden...

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Heeft mijn zoontje ook ja! Maar die heeft ook best vaak zweetvoetjes ..

7. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    @ AngelaV: jaaaaaaaaaaa, dat herken in die zweetvoetjes haha. Kunnen zelfs echt ruiken hihi. Dacht dat ik het enige vieze baby'tje had :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier ook zweetnekje en plakvoetjes, en idd die kunnen ruiken.. Bah!

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,886
    2
    38
    't Gooi
    Ja! Timo is ook zo'n lekker zwetertje. Na zijn geboorte (met complicaties) hebben ze hem in het ziekenhuis allerlei onderzoeken laten ondergaan omdat hij transpireerde en dat doen pasgeboren kindjes niet. Nu, tien maanden later, weten we dat het nou eenmaal zo is.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Sinds het moment dat mijn meisje haar temp goed kon houden is ze een warmbloedje. Aangezien ze vanwege haar reflux meer rechtop moet drinken leg ik er een kussen onder want op mijn arm gutst het zweet van ons beiden.

11. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties!
    Fijn om te lezen dat meerdere kindjes er last van hebben :)
    Hihi hier inderdaad ook vaak zweetvoetjes, maar gelukkig stinken die (nog) niet :D

12. Taliada

Taliada Actief lid

May 29, 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geef ik bv dus wij plakken lekker tegen elkaar aan. Gebruik idd vaak een hydrofiel luier en lekker hoofdje afvegen tijdens het drinken.

Ik vind het ook best apart bij zo'n kleintje maar hij heeft precies mijn type huid. Klammig en koud aanvoelend en snel zweten.
    Hi, ik heb t ook best warm tijdens het voeden hoor!

Share This Page