Nou ons boefje is alweer uit heel wat van zijn kleding gegroeid, dus bij deze bied ik het te koop aan!! Omschrijving: Als eerste een geruite bermuda met 2 bijpassende T-shirts Maat: 56 Staat: in zeer goede staat Prijs: 7,50 excl. verzendkosten
Omschrijving: Als tweede een geruite bermuda van het merk babyface Maat: 50/56 Staat: iets te klein gekocht, maar ik vond hem zo leuk voor pasen. Naud heeft hem wel geteld 4x aangehad!! NIEUW DUS!! Prijs: 5,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Als derde 4 basic shirtjes Maat: 50 Staat: nog in prima staat Prijs: 4,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Als vierde een stoer grijs vestje Maat: 50 Staat: zo goed als nieuw Prijs: 2,50 excl. verzendkosten
Omschrijving: Dan hebben we nog een leuk basic shirt, lijkt op een longsleeve met een t-shirt, maar het is 1truitje!! Maat: 50 Staat: in prima staat Prijs: 1,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Een leuk gestreept broekje dat zowel kort gedragen kan worden (door op te rollen en vast te zetten aan de zijkant) en lang. Maat: 50 Staat: in goede staat Prijs: 2,50 excl. verzendkosten
Omschrijving: een vrolijk gestreept t-shirt, PERFECT voor de zomer!! Maat: 56 Staat: ik kan op 1 hand tellen hoevaak Naud dit shirtje gedragen heeft, NIEUW DUS!! Prijs: 2,50 excl. verzendkosten
Omschrijving: een ontzettend schattig houtje-touwtje jasje Maat: 50 Staat: zo goed als nieuw Prijs: 5,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Een fijn grijs vestje, van binnen gestreept in de kleuren grijs/blauw/wit/paars Maat: 56 Staat: zo goed als nieuw Prijs: 5,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Leuke noppies longsleeve Maat: 56 Staat: 2x gedragen, NIEUW !! Prijs: 3,- excl. verzendkosten
Omschrijving: T-shirt met opdruk van baby tijgertje Maat: 62 Staat: Nooit gedragen, NIEUW !! Prijs: 3,- excl. verzendkosten
Omschrijving: 3 witte basic broekjes Maat: 50/56 Staat: in prima staat Prijs: 5,- excl. verzendkosten
Omschrijving: Als laatste heb ik nog een leuke blauwe longsleeve in de aanbieding Maat: 56 Staat: zo goed als nieuw Prijs: 3,- excl. verzendkosten
** ACTIE ACTIE ACTIE ** Voor iemand die alle kleding in 1x wil kopen is de prijs 39 excl. verzendkosten, in plaats van 49 excl. verzendkosten !!!! ** ACTIE ACTIE ACTIE **
@ Mir1984: Naud zit nu zelf in 62/68 , maatje 62 zal dus wel snel volgen.. Al ben ik bang dat jouw kleine man dan ook alweer naar de volgende maat gaat !!
verkocht: * noppies shirtje * 4 basic shirtjes * grijs vestje met gestreepte binnenkant de rest is er nog steeds meiden !!!!