In juli een miskraam gehad. Deze ging samen met heel veel buikpijn en uiteindelijk ook bloedverlies. Nu zijn we vandaag 6w1d zwanger en sinds gisteren weer zulke steken in mijn buik dat ik krom lig van de pijn. Vanmorgen had ik ook een druppel bloedverlies dus de angst was er. Pff was zo overstuur en heb de vk gebeld. Mocht langskomen voor een echo en hierop zagen het het kindje. Ongeveer 6 weken en het hartje klopte. Geen idee wat er nu gaan gebeuren dat is afwachten maar voor nu zag het er goed uit zag ze. Nu mogen we donderdag weer terug komen om te kijken of het goed gegroeid is. Jeetje wat een spanning weer. Meer mensen die dit hebben gehad?
Ja! Eerste keer ging het toen meteen mis, echo was niet meer nodig, tweede keer bleek de echo na druppel bloedverlies het hartje gestopt te zijn met bijna 10 weken, en ook deze zwangerschap bloedverlies gehad rond de 6 weken en dat gaat tot nu toe wel goed! Spannend meid, sterkte met hopen en afwachten!
Hier de eerste 9-10 weken zeer regelmatig wat bloedverlies gehad. Heb bruin, roze en rood voorbij zien komen. Met 20 weken zelfs een enorme bloeding gehad (echt rood bloed wat er uit lièp). Maar hier een gezond, prachtig groeiend kindje! Het hoeft dus niets te betekenen. Ik ben bang dat je nu niets anders kunt doen dan afwachten, maar een kloppend hartje lijkt mij heel goed nieuws. Ik duim voor je!
Ik zal voor je duimen meid, die dagen die je nog wachten moet is killing i know the feeling.. Eerste zwangerschap was een missedabortion en ging gepaard met eerst beetje bruinverlies en na de echo barstte het los, tweede zwangerschap hetzelfde; bruinverlies en ook roodverlies met weefsel dacht het is weer afgelopen, 8 dagen op een echo moeten wachten pfftt langste dagen van mijn leven, maar eenmaal daar zag ik niet 1 maar 2 kloppende hartjes! en zie nu banner! het bloedverlies kwam door een hematoom. Wens je veel sterkte en succes met wachten.
Ik heb vanaf week 5 tot en met week 10 bloedverlies gehad. Soms een druppel, soms stolsels. Maar toch inmiddels 33 weken zwanger! Ik had zelf ook nooit gedacht om het geluk te hebben om bij die 50% te horen waarbij het goed blijft gaan, maar het kan echt!
Ja dat heb ik ook gehad. Zoon uit okt 2014. Na 2 miskamen nu 19 weken zwanger. Ook door bloedverlies al een paar echo's gehad. Zelfde verhaal als jou eigenlijk. Blijkbaar blijft het goed gaan. Maar ik durf nog steeds niet te hopen. Ik heb ook nog niks gekocht.
Als je eenmaal een miskraam hebt gehad is het helaas nooit meer helemaal zorgeloos. Ik heb ook niks gekocht tot aan de 20 weken echo, en elk onderzoek was enorm spannend. Pas nadat ik de baby heel goed begon te voelen werd ik wat meer gerustgesteld. Ik ga voor je duimen, het hoeft niks te betekenen en hopelijk is het gewoon goed.