Marktplaats.nl - Advertenties van Ilona uit Duiven Neem eens een kijkje bij mijn advertenties!! Alles is altijd met zorg gewassen en sommige kledingstukken zijn nog nieuw. Jongenskleding vanaf maat 62 tot 80 Groetjes Luna
Weer wat dingetjes verkocht! Ik Heb te koop, Nike meisjessandaaltjes Jongensschoentjes Kleding tot maat 80 jongens
ik vind de witte dolcis schoentje geweldig en heb er erg veel belang bij. zal morgen alleen ff zijn voetjes opmeten aangezien meneer de grote heeft van een kind van zeker wel 9 maanden en ik nog geen idee heb welke schoenmaat hij zal hebben zou jammer zijn dat hij ze niet meer zou passen tegen de tijd dat hij begint met lopen
gaat hem helaas niet worden liam zijn voeten zijn groot ze zijn nu al 11,5 cm en hij is nog maar net 6 maanden hihihih. gelukkig is hij ook lang (+/-75cm) dus alles is dan weer wat in verhouding.
Hoi Denise, Dan zijn zijn voetjes idd al erg groot misschien houden ze nu even op met groeien mijn zoontjehad ongeveer met 9 maand dezelfde lengte voet Maar was een stuk kleiner.. Schoentjes zijn leuk hè? Jammer dat ze te klein zullen zijn.