Mutsy fijne wagen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Tinkerbell81, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Vroeg mij af of er hier mensen zijn die een mutsy hebben zowel 3 wieler als 4 wieler? beavlt deze goed? zit er een goede handrem op? wat zijn de + en - punten?
    Ik zie er namelijk een aantal opinternet staat maar om de een of andere reden vragem de verkopers steeds niet zoveel geld voor?

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben gekozen voor de Mutsy transporter. Ik wilde eigenlijk de 4rider, maar aangezien ik rugklachten heb en het vaakst de wagen in en uit de auto moet tillen was ik bang dat die te zwaar zou zijn.

De Transporter is als het ware een goedkopere variant. Is iets lichter maar toch staat de bak hoog. Gebruik de wagen nu 4 maanden en ben echt super tevreden.

3. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    Wij hebben een mutsy 4rider..!
    Zijn er super blij mee, we hebben luchtbanden op het frame ;)....
    Onze zoon is 8 maanden dus zowel de bak als de wandelwagen inzet is dus gebruikt... Bevalt super goed en we hebben geen moment spijt gehad van onze keuze... Frame is inderdaad wel wat zwaarder, maar goed te doen..!!

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wij hebben een mutsy 4 rider single spoke. Met luchtbanden (ipv spekbanden), en leren handvat.

super kinderwagen, wordt nu voor het 2e kindje gebruikt en er mankeert echt nog niets aan!
    loopt heerlijk (zelfs in de sneeuw omdat je dan de zwenkwielen vast kan zetten).
    Enige nadeel vind ik dat het frame vrij groot blijft na opvouwen. Maar geen idee of het echt compacter kan!

5. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Wij hebben de mutsy light weight. wij vinden het een hele fijne wandelwagen.

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb een Mutsy Transporter. Fijne wagen, enige nadeel is vind ik dat de wandelwageninzet niet naar je toegekeerd kan worden en het kindje dus altijd van je af zit..

7. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb de 4-rider singlespoke next besteld en daarvan kan het zitje wel van je af en naar je toe.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben een Mutsy Transporter gekocht in 2010 toen ik zwanger was van onze oudste. Met de reiswieg erop vond ik het een heerlijk wagen, maar met de wandelwageninzet erin vind ik 'm echt klote. De rugleuning kan je alleen verstellen door aan de bovenkant een riem aan te trekken. Maar wat krijg je dan...juistem...de bovenkant (bij de nek/het hoofd) gaat omhoog, maar het ondergedeelte (de rug) blijft een soort van hangen, waardoor mijn dochter en nu mijn zoontje echt supergaar in dat ding zit. Echt waardeloos. Ik zou dus echt nooit meer voor een Transporter gaan en baal nu wel dat ik bij het uitzoeken van de wagen me niet ook wat meer op de wandelwageninzet heb gefocust.

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb de mutsy transporter en ben er nog steeds erg blij mee.
    Rijd soepel en is erg makkelijk in en uit te klappen. Ik heb nergens probelemen mee met de wagen. En dat de het zitgedeelte niet naar je toe kan maakt me ook niks uit. Mijn zapp xtra kan dat wel maar ik zie het nut ervan niet in. Mn dochter kijkt toch liever om zich heen.....

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    hier ook een mutsy 4 rider de light weight, super blij mee. Vooral erg fijn vinden wij dat we de wandelwageninzet beide richtingen op kunnen zetten, ook super makkelijk inklappen met de inzet er nog op. Tillen is goed te doen.

11. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    549
    272
    63
    Dit had ik ook met mijn Transporter. Ben ook erg blij dat ik hem niet meer heb.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal. Rotsysteem met rotriempje. Hadden ze wel iets beters voor kunnen verzinnen, denk ik dan.

13. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ja, wat Amethist zegt. Mijn zoon hangt er als een zak aardappels in :S Verder vind ik het overigens wel een fijne wagen, klapt makkelijk in en is met een pink te besturen.

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik hedb/had ook een transporter. Vond het een hele fijne wagen,rijdt lekker,ruime boodschappenmand en makkelijk in gebruik. Het enige indd is dat je kindje van je af zit in de wandelwageninzet maar ach dat went ook wel weer. Tycho vond het zowiezo wel leuk om rond te kijken en niet steeds mama te hoeven zien.
    Toen er eind 2010 zo ontzettend viel sneeuw is gevallen zette ik de voorwielen op niet zwenken en ik kon nog boodschappen en alles doen,ok niet zoals je normaal wandelt maar ik vond het echt nog heel erg meevallen! Dus kan me voorstellen dat hij het ook goed doet op bv zand of bospaden enz.

Ik gebruik verleden tijd omdat we voor de komst van onze tweede een P&T duowagen hebben gekocht en dus de transporter niet meer gaan gebruiken. Die heb ik aan een vriendin van ons verkocht die 1x met haar meisje erin gereden heeft. Die was dus ook erg tevreden. Maar als nummer twee iets later gekomen was,had ik onze transporter zeker nog gebruikt voor nummer twee!x

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ben ik dan de enige die de transporter top vind?
    Ook met de zitting ervan geen problemen...Dat systeem met het riempje vind ik easy...

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, het is wel makkelijk in het gebruik, maar ik vind echt dat mijn zoontje (en voorheen mijn dochter) er slecht in zit. Zijn rugje wordt helemaal niet ondersteund.

17. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Wij hebben een mutsy urban rider met vier grote luchtbanden. Het stuur gedeelte van je wagen zit bij de achterste banden. Even wennen met sturen maar ik ben er erg blij mee. Ik ga veel "off the road" in het bos en dan zijn die banden heerlijk. Verder goede wagen geen problemen.

18. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    549
    272
    63
    Ja het systeem werkt wel makkelijk. Maar mijn dochter hing als een zak zout in de wandelwageninzet. Ik heb nu een phil en teds en daar zit ze prima in.

19. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Nee hoor ik ook een grote fan van de Transporter!

Ow en ik heb er ook geen last mee dat hij Tycho zo hangt of raar zit in de wagen...

20. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    al vijf jaar de mutsy light met schuimbanden. (dan is ie lichter dan met luchtbanden) en ben er nog steeds heel blij mee.
    Wandelwageninzet kan beide kanten op en je kunt de wielen er heel makkelijk afhalen waardoor hij toch nog heel compact is.
    En ik vindt de vormgeving nog steeds mooi. ( daar viel ik inderdaad vooral voor)

Deel Deze Pagina