Ook zoiets kleding van de Coolcat. Als ik er nu naar binnen loop zet ik gewoon spontaan mijn zonnebril op. Van die hele felle neon kleurtjes en dan het liefst in een gaasjesmotief.
Shirtjes met je hemdje erover ipv eronder. Inderdaad die schoenen met mega zolen, man wat voelde ik me stoer
- Speentjesketting - Spice girls schoenen met plateauzolen. - overzeas broeken met super strakke (navel)shirtjes. Als schoenen hele lompe Adidas skate schoenen. (Hoorde bij de skater groep op school en moest uiteraard niets van gabbers weten)
De plastic speentjes en andere figuurtjes. Vrolijk aan je ketting hangen. De klaparmband. Geweldig vond ik die! Bekijk bijlage 571639 Bekijk bijlage 571638
Een broek met rokje eraan vast. Ik sta ergens op een familiefoto bij oma aan de muur in dat ding dus wordt vaak herrinert.. En een buikdansomslagrokding. Dat droeg ik serieus wel eens bij het uitgaan! En de ergste, vroeger toen ik nog gabber was, ging ik in dit ding met een Aussie of Cavello flodder trainingsbroek echt de deur uit naar feestje . Bedankt mam dat ik nooit de helft van mijn hoofd heb mogen kaalscheren om het plaatje compleet te maken! Haha en ik kwam best uit een net milieu, ik wilde heel graag "stoer" zijn.
Ik had ze niet maar MAG schoenen doen me echt aan vroeger denken.. Een broek met een rok eraan vast waren in toen ik groep 7/8 was. En ojaaa zn broekketting was ook helemaal hip
Heerlijk topic! wat mij als eerst te binnen schiet zijn Mag schoenen Paladiums in alle kleuren Replay tuinpakken en tuinjurken Chippie en Energy jeans met grote plaatjes erop Tark broeken (nooit meer zo een mooie kwaliteit zwarte broek gevonden) Antiflirt bodystockings en tops en nog erger hele glimmende slangenprint pakken van 1000 gulden! Australian pakken
Ik denk aan lelijke truien van lapagayo en van die witte shirts met een grote print met een hond/poes/konijn erop. Maar in de brugklas en de tweede heb ik niks anders gedragen dan bovenstaande shirts
Haha te leuk dit, jeugdsentiment. + ik had ook zo’n zonnebril met roze glazen en dan met strass steentjes een hartje erop.
Bekijk bijlage 571694 Housebroeken Bekijk bijlage 571693 Wijde pijpen was ook een tijdje in. Geweldig vond ik dat. Ik had een hele mooie spijkerbroek met strak van boven en echt heel wijd van onder. En natuurlijk hoge schoenen eronder. Ze zaten ook nog lekker. Het was meer een hoge doorlopende zool. Kan geen afbeelding vinden. Bekijk bijlage 571691 Bekijk bijlage 571692 Nike airmaxs en de Aussies. Nike airmax lopen nog steeds erg goed. Neplerenbroeken en tuinbroeken.