blijven de schoenen/sandalen van Van Haren mooi?

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    vorig jaar had ik witte sandalen die bleven 1 seizoen goed (voorkant zolen gingen splijten), maar dat vond ik niet erg want ze hoefden ook maar 1 seizoen mee. Die waren van het merk Bobbi shoes en ook maar 12,99. Wat zijn jullie ervaringen met Cupcake en de andere merken van Van Haren? Voor 1 seizoen/periode goed of langer?

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ben er niet zo enthousiast over.
    1x laarsjes daar gekocht, was ik echt heel blij mee, erg leuk, maar ook heel snel kapot.
    Laatst voor mijn oudste regenlaarzen gekocht, die scheurden ook gewoon na een maand of 4.
    Maar misschien heb ik net pech gehad ofzo..

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Voor oudste dochter afgelopen winter laarzen bij van Haren gekocht en zeer tevreden.De neuzen waren wel redelijk snel kaal maar goed dat heb je nu eenmaal met spelende kinderen.Ze heeft ze de hele winter kunnen dragen en heb ze medio maart weggedaan want toen waren ze echt op.
    Hier ook vaak ballerina's voor haar gehad van Yorik en ook zeer tevreden.Nu loopt ze op sneakers/gympen van Yorik en bevallen ook prima moet ik zeggen.
    Ik ben tevreden en ze loopt ook goed op de laarzen/schoenen en ook gewoon goed betaalbaar voor 1 seizoen.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik ben erg tevreden over de meeste schoenen bij van haren. Een enkele keer eens minder, maar over het algemeen: prima! Hier gaan ze dan ook minstens een seizoen mee, meestal zouden ze zo nog door kunnen naar een van de andere kids hier, maar passen ze wat betreft maat niet meer.

Deel Deze Pagina