Ik ben gezegend met een man die dol op winkelen is maar ik denk dat in mijn omgeving 80% van de vrouwen de kleding voor hun man uitzoekt en meestal ook koopt
Echt? Ik heb ook een man die dat zelf doet gelukkig, maar begrijp nu dat dit een uitzondering is.... Ik zal hem vanavond een complimentje geven .
Hier kiest man ook zijn kleding zelf uit, meestal shoppen we wel samen! Moet er niet aan denken om zijn kleding uit te kiezen, is een volwassen vent geen klein kind! Tip van de WE is trouwens erg goed! Die hebben vaak nette en betaalbare kleding.
Omdat hij het echt haat om te winkelen, na letterlijk 5 minuten weer buiten staat met niks en hij echt een zeikerd is 😁 Hij vind dingen al gauw te duur terwijl ik de instellingen heb van "je hebt het toch nodig" en koop liever dingen met een goede pasvorm en kwaliteit En hij heeft ook weinig tijd er voor. Hij werkt veel en op de vrije dagen is hij kapot en hebben we vaak wel andere plannen
Same here. Als hij wil dat ik voor hem kleding koop dan moet 'ie mij maar betalen .. nou, niet helemaal waar. Ik heb wel eens sokken en basic t-shirts voor 'm meegenomen omdat ze toevallig goedkoop waren. Ik ben zo'n zorgzame vriendin
Mijn man draagt vaak een chino, zwart of donkergrijs, Dr. martins er onder en een (strakker) blousje er boven. Soms bretels. Als een echte hipster 😝😂 Maar het ziet erg netjes en leuk uit. We shoppen trouwens geregeld samen, hij ziet het soms echt niet hèhè.
Hier shoppen we ook meestal samen maar dat komt omdat ik dan op de rem kan trappen (buiten dat dagje samen shoppen gewoon heel gezellig is) Meneer geeft gerust 1500 euro uit als hij een middagje alleen gaat shoppen
@mamachantal De H&M kan trouwens ook weleens leuke nette dingen hebben voor heren, daar zou ik zeker ook eens binnen stappen. Misschien vooraf online eea aan je man laten zien om een beetje in te schatten waar hij voor in is?
Ohja in alexandrium heb je mannen afdeling bij zara en geloof ik een mango men.. Maar weet dat niet zeker Daar gaan we toch binnekort heen ivm sint inkopen 😁
Nette zakelijke schoenen een donkere spijkerbroek en als hij geen blouse wil dan iets van een nette polo ofzo?
Hier draagt ml op "casual werkdagen" een nette donkere spijkerbroek, nette zwarte schoenen (niet té netjes) en een t-shirt met een jasje erover. Jasje gewoon lekker open, mooie riem erbij