Hey ladies. Ik weet dat jullie graag meedenken en meezoeken. Nuj ben ik op zoek naar dit jurkje: View attachment 141033 Het is van het merk Betsey Johnson en in Nl niet te verkrijgen lijkt het wel. Wel in het buitenland, maar dan betaal je ook direct minstens 250 euro. Wil iemand helpen zoeken? Of naar iets wat erop lijkt? Het is voor de bruiloft van mijn zus, wil hem dan graag aan doen..
Heb je al eens gekeken bij bruidsmodezaken of galakleding? Vaak hebben dat soort winkels zulk soort jurkjes.
ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen misschien heb je hier iets aan staan ook leuke jurkjes op...?? Voor haar - Damesmode van A-Z - Jurken - Elegant & kort bonprix ik kijk ook wel eens op bon prix en daar hebben ze leuke jurkjes ook en ook van zulk soort stof.
Wat toevallig dat dit topic geopend is. Ik ben ook op zoek naar een leuk jurkje voor een bruiloft. Kan dit: Jurk - Elegant & kort bonprix voor iemand die niet zo heel groot is en wat molliger? (1.68 en 70 kilo) en welke kleur jurk zou het best bij me passen, bruin haar, lichte huidskleur.
Asos was ook mijn eerste idee! Als ze daar niet zoiets hebben hebben ze nog tig andere superleuke jurkjes!
haha grappig.. heb voor mijn zus haar bruiloft deze net binnen gekregen deze week: Shoppen bij bonprix steps heeft ook hele leuke jurkjes
coco: leuk jurkje! moet zeker kunnen dacht ik.. tja kleur..euhm geen idee.. ik hou het vaak bij donker omdat ik vind dat het mooier afkleed bij mij