Je kunt ook nog - als er al gaten in zitten - een stuk spijkerbroek in dezelfde kleur of een stuk donkergrijs oid als je dat leuk vindt buitenop vastzetten of laten zetten dat van naad tot naad over de knie heen loopt. Dus in de naad is vastgezet, daar moet dan wel de naad voor losgemaakt worden. Dat ziet er uit alsof het oorspronkelijk zo bedoeld was en niet als een stuk erop.
Ik vind dat soort dingen (helaas) echt niet mooi, maar bedankt voor de tip! Wellicht vind iemand anders het wel een optie Die reparatiedoek aan de binnenkant (dus nog voor de broek stuk gaat) bevestigen vind ik wel een goed idee! Ik ga me daar eens in verdiepen want ik heb nog geen idee hoe het dan precies vast gezet wordt? Er komt hier in ieder geval geen Vingino meer in huis want die zijn kwalitatief echt bedroevend. WE bevalt qua prijs/kwaliteit het beste.
Ik zou toch wel eens gaan informeren bij de bso wat hij daar allemaal doet, want hoe je het ook went of keert hij moet iets doen waardoor de knieën in zijn broeken zo hard slijten waardoor er gaten in komen. Mijn zoon speelt veel op zijn knieën en is niet de meest handige en valt nog al eens op zijn knieën. Toch heeft hij maar 1 broek waar echt een gat in de knie kwam, en dat was ook nog eens na 1.5 jaar dragen. (broek van 717). Hij heeft trouwens altijd name-it broeken aan.
Ik heb ook een paar broeken weg moeten doen omdat er scheuren in de knieën kwamen, maar niet zo extreem als bij TS. Hier kwam het omdat ze toen steeds hondje speelde en halve dagen op haar knieën kroop.
Ik heb het zelf nooit gedaan maar als het goed heb begrepen gaat dat gewoon zoals een strijkembleem. In dit geval dus de broek binnenstebuiten gekeerd op de strijkplank leggen. Het reparatiedoek op de goede plek leggen, een theedoek erover heen en dan een halve minuut of zo de hete strijkbout erop houden.
Nee, broeken nog nooit.. Maar maillots en van die dunne leggings...pffffffff haha! Na een dag zitten daar al halen en gaten in Ligt ook wel aan onze vloer, siergrind.
Ja, dat spul gebruik ik ook aan de binnenkant van de broeken van mijn zoontje bij de knietjes. Heet strijkfix ofzo, weet het niet precies, maar het is heel makkelijk. Ik doe het er ook op als de knietjes als door zijn, jammer dan, dan zie je wel een beetje een scheurtje (wat wel dicht blijft), maar ik vind het leuker dan knielappen. Zelf word ik er ook gek van hoor. Bij mijn dochtertje kan ik me niet herinneren dat er ook maar één broek in 5,5 jaar tijd is gescheurd, bij mijn zoontje gebeurt dit gemiddeld eens per 2 of 3 weken. Ik koop ze nu maar tweedehands of goedkope modellen van de H&M, Hema etc. In ieder geval geen merkbroeken. Kan wel zeggen dat mijn zoontje rustiger moet doen, maar ik denk niet dat dat ene donder uitmaakt, het is gewoon een wilde.
Ja klopt, zo simpel is het. Je knipt het op maat, legt het over de scheur of gewoon een stuk aan de binnenkant van de knie, even strijken en klaar, blijft ook goed zitten in de was. Heb het even opgezocht, het heet snelfix.
vraag hem eens of hij slidings maakt. Als het zo snel gaat is vaak het antwoord op die vraag ja. Dus rennen op je knieeen laten vallen en glijden maar. meeste vloeren in een school zijn daar ideaal voor. Dat kan je hem natuurlijk wel verbieden, hier nl. ook gehad. Bijna wekelijks een broek stuk, totdat hij thuis een sliding maakt. Ik snapte gelijk waar de gaten weg kwamen. Hier trouwens ook nooit echt dure broeken en ik maak rustig een lapje op de knie of een gaaf embleem, kinderen vinden het vaak alleen maar mooi.