nog meer pechvogeltjes met buikgriep?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tord, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Helaas, via de gastouder heeft ons meisje buikgriep opgelopen. Sinds maandag eet ze slecht, en dinsdagnacht is ze begonnen met veel overgeven. Gisteren haast niets gedronken, en meteen naar de dokter gegaan ivm uitdroging. Afgelopen nacht alweer overgeven, vanmorgen weer naar de dokter geweest. Ze is nog niet uitgedroogd maar we moeten nu wel heel goed in de gaten houden hoe het gaat. Als ze vannacht nog geen goede plasluier heeft zal ze opgenomen moeten worden in het ziekenhuis :(.

Ik vind het zo zielig voor haar! ze voelt zich echt ziekjes, ze simt de hele tijd, slaapt heel veel, is maar heel weinig allert nog, en ze heeft dus al 2 dagen niks gegeten en maar heel weinig (borstvoeding) gedronken.

Ik hoop zo dat het morgen weer wat beter gaat, heeft een van jullie kindjes dit ook recent gehad? Hoelang waren ze er ziekjes van?

Bah, ik kan wel huilen :(.

2. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik heb in mijn leven nog nooit zo vaak buikgriep gehad als sinds ik een kindje heb. Het noro virus is super besmettelijk en via de creche gaat dat hard. Gelukkig heeft ons mannetje er meestal maar een dag of 2 echt last van. Wij zelf meestal langer.
    Ik houd hem altijd lekker bij me, we zitten dan veel samen op de bank. Afgelopen keer heb ik bouillon en appelsap gelepeld. Dat ging beter dan hem zelf laten drinken. OP die manier kreeg hij toch nog wel wat binnen. Misschien werkt dat bij jullie ook.

3. Tink

Tink Niet meer actief

Borstvoeding is ook altijd goed, dat blijft er vaak beter in dan wat anders. Dus vooral nu zou ik doorgaan met voeden, op die manier krijgt ze voedingsstoffen binnen maar vooral ook vocht.

Beterschap!!

Share This Page