Ik kreeg vandaag een brief thuis dat de gemeente onze straat opnieuw gaat bestraten, n dat ze daarbij ook hebben besloten om de drempels op een andere plaats te leggen. De drempels liggen nu bij niemand voor de deur, maar in de nieuwe situatie, je raadt het al, komt ie precies bij mij voor de deur te liggen. Kan ik daar nog protest tegen aantekenen? Er stond niets over inspraak maar gewoon als mededeling dat ze het eind deze maand gaan doen
Het eerste wat bij mij opkomt is, waarom zou je daar bezwaar tegen willen aantekenen? Ik woon al jaren aan een drempel, een vrij lange eigenlijk, weet niet of dat iets uit zou maken, maar heb hier eigenlijk nooit problemen mee gehad.... Dus, warom zou je bezwaar willen Aantekenen?
Er is geen verkeersbesluit nodig bij de aanleg van een drempel, omdat de functie van de weg niet wijzigt. Je kunt dus geen bezwaar maken. Wellicht kun je samen met omwonenden in het geweer komen tegen de nog aan te leggen verkeersdrempels. Maar sowieso contact opnemen met de gemeente en overleggen.
Wat is je bezwaar tegen die drempel dan precies? Ik heb ook een drempel voor de deur en merk daar verder niks van eigenlijk
Hier ook een drempel voor de deur. Wij hebben juist aangegeven, volgend jaar wordt alles opnieuw bestraat, dat we de drempel graag terug willen! Wat is je bezwaar?? Bijna, op een enkele idioot na, elke weggebruiker remt namelijk/mindert vaart, bij een drempel.
Ik zou er juist heel blij mee zijn! Wij hebben ook een drempel voor de deur en juist hier rijdt men veel minder hard dan in de rest van de straat. Tel je zegeningen.
Ik vraag mij net als mijn voorgangers af wat het bezwaar tegen een drempel zou zijn? Of je bezwaar kan maken...geen idee?
De drempel lag eerst 2 huizen verderop (waar geen huis staat). Genoeg drempels hier in de straat sowieso. Maar de nieuwe komt ook nog voor mijn parkeerplaatsjes (nou ja, openbaar parkeren hier maar iig mijn eerste 3 opties) en ik ben niet zo stabiel dus ik zie mezelf al vallen Ze rijden hier sowieso keihard door de straat helaas
Wij hebben ook een drempel voor de drie. Een heel groot nafeeel is dat een aantal mensen op de elektrische fiets bij ons over de stoep fietsen omdat ze de drempel irritant vinden. Dus dan rijden ze met 25 km per uur over de stoep. We hebben er weleens wat van gezegd, maar ze trekken zich er niets van aan.
Wat voor woning heb je? Ik ben hier bekend mee helaas. Bij oude woningen met een houten/stalen fundering kan er schade optreden bij het plaatsen van drempels.