Ha dames, Ik heb even jullie hulp nodig! Ik heb half augustus een bruiloft en ga daarvoor nog op vakantie, dus ik ben nu alvast op zoek naar wat ik aan kan trekken. Het gaat alleen om het feest 's avonds, maar tegen die tijd ben ik 10 weken zwanger. Ik heb van mezelf al een klein buikje en 's avonds ben ik echt al opgeblazen, laat staat over een maand! Het is uiteraard hun dag en wij willen daarna pas ons nieuws vertellen, dus ik wil het liefst iets, waarin ik mijn buikje nog wat kan verbergen.. Ik heb esprit en zalando al afgestruind... Iemand nog tips voor bepaalde kledingstukken of sites? Niet al te duur? Alvast bedankt!
ik heb van de week in de sale bij de Wehkamp een jurk gekocht met plooien rond het middel voor 0,00 euro, heb alleen verzendkosten betaald .
Ik was aan het kijken voor een jumpsuit bij de Wehkamp en toen zag ik rechts staan 'andere klanten kochten ook' en daar stond de foto van het jurkje. Ik klikte daarop en zag de prijs 0,00. Gelijk besteld natuurlijk en de volgende dag had ik hem in huis. Vandaag nog een keer gekeken en toen zag ik het niet meer staan. Zou het een foutje geweest zijn? In de winkel (promiss) was de jurk 59.
De soort stof maakt ook uit! Patronen camoufleren vaak iets meer dan effen, en vooral het materiaal; van die kreukstof, ik weet niet hoe dat heet, zeker als het een beetje geplooid is of laagjes heeft. Beter dan zo'n gladde stof, want dat accentueert juist. Ik wil het op werk ook nog camoufleren en draag dan vaak dat soort stoffen.
Als ik zo'n jurk zou hebben aangedaan in een van mn zwangerschappen zouden mn borsten eruit zijn gevallen en zouden ze dus alsnog hebben geweten dat ik zwanger was. Soms vind ik zo'n jurkje juist meer de nadruk leggen. Gisteren had ik zo'n jurkje aan en verschillende mensen keken richting mn buik haha. Dan merk je echt dat je jongste kindje de 1,5 jaar voorbij is... beginnen ze toch weer wat te verwachten (en ze hebben natuurlijk niet helemaal ongelijk - het mag weer komen!) . Mn buik zet savonds sowieso op na mn zwangerschappen. Laatst had ik een avondje uit en heb ik juist een vrij stijve kokerrok aangedaan en daarover een loszittend voile topje. Mooi en door de stijve stof van de rok valt een bol buikje wat minder op. Ik herken wat een ander hier zegt: na de 8 weken werd bij mij het opgeblazen buikje ook minder en was ik juist weer wat platter tot de baby zelf echt ging groeien. Hmm sorry voor het lange verhaal. Fijne vakantie en bruiloft alvast.
Leuk om al jullie reacties te lezen, bedankt!! Ben naar aanleiding daarvan van alles gaan bekijken en heb nu 2 jurkjes besteld, goedkoop en allebei met laagjes effect en een ook met verschillende kleuren over elkaar! Geen idee of het wat gaat worden, ik draag echt nooit jurkjes.. Ik hoop zoals jullie zeggen dat het tegen die tijd minder is, want momenteel wordt het alleen maar erger.. Ik heb zoveel last van lucht in mijn maag, het maakt me inmiddels ook misselijk, maar mijn buik is keihard 's avonds, niet fijn! Als het niks is, lijkt die kokerrok met een mooi topje me ook wel wat! Nogmaals bedankt dames!!!