Plank boven commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door josephinevh, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Hoe hoog hangt bij jullie de plank boven de commode?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vanaf de grond ongeveer 1,72m hoog. Dat is vrij hoog, maar we kunnen er beide nog goed bij.

We hebben een grote babykamer, op die manier breekt het de ruimte ook wat;)

ML heeft gewoon de plank tegen de muur gehouden en ik heb gekeken wat voor mij nog een goede hoogte zou zijn.

3. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Bij ons hangt hij op 1,42 meter.

Ik ben zelf maar 1,60 meter en moet dus wel bij de verzorgingsproducten kunnen.

We hebben hem gewoon omhoog gehouden, gekeken hoe hoog ik nog bij kon en toen bevestigd.

4. Weet je dat ik daar niet eens rekening mee heb gehouden? Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken naar wat mooi stond :) Wat stom eigenlijk! Gelukkig kan ik overal goed bij, maar ik heb daar echt geen moment bij stilgestaan, haha!

5. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Ik vond die van ons eerst ook vrij laag hangen, maar eigenlijk is het helemaal geen vreemd gezicht ofzo.

Alles wat je bij de hand moet hebben maar waar het kindje dus niet aan mag komen staat er natuurlijk op.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Bij ons hangt het plankje ook behoorlijk hoog, wij kunnen er beiden prima bij (allebei groter dan 1.80), maar mijn moeder kan er bijvoorbeeld helemaal niet bij.
    Toch ben ik blij dat het plankje zo hoog hangt, nu mevrouw steeds vaker gaat staan op de commode zou ze anders regelmatig haar hoofd stoten.

7. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Wij hebben gewoon gekeken wat handig is. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de spullen die erop staan kan pakken. Is dus beetje afhankelijk van hoe lang jullie zijn..

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    OK thanks dames!

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Advies dat ik vandaag ergens op internet las (had dezelfde vraag), is dat je voor de commode moet gaan staan met je hand zo hoog mogelijk tegen de muur. Op dat punt een kruisje zetten en op die hoogte de plank hangen.
    Je moet er natuurlijk wel bij kunnen, maar hoe hoger hoe beter, omdat als je ukkie groot wordt hij/zij er ook zelf naar gaat reiken en zich ook kan stoten als hij/zij gaat staan.

Deel Deze Pagina