PCO en menstruatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door meiske27, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske27

meiske27 Actief lid

13 mrt 2009
    110
    0
    0
    Ik heb even een vraagje en weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar probeer het toch even. Na jaren behandelen heb ik twee kindjes middels IVF. Ik heb een vorm van PCO waardoor ik nooit sinds het stoppen van de pil een eisprong of menstruatie heb gehad. Nu is mijn dochter net een jaar en ben ik ineens ongesteld geworden! Heb ik nu een eisprong gehad of is het ook mogelijk dat je ongesteld wordt zonder eisprong? Ik zit met een hoop vragen met name omdat ik er altijd vanuit ben gegaan dat ik met mijn flinke PCO nooit spontaan een eisprong zou kunnen krijgen......

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ja je hebt inderdaad een eisprong gehad. Je ziet soms wel dat je na zwangerschappen of andere leefstijl toch ineens wel vruchtbaar bent. De wonderen zijn wat dat betreft de wereld niet uit! Let er dus goed op, mits je nog een kinderwens hebt. Je kan ook natuurlijk om uitgebreider advies vragen via een arts mocht je meer willen weten. Je kan ook nog even afwachten wat je lichaam doet en je vaker ongesteld gaat worden

groeten Evelien

3. meiske27

meiske27 Actief lid

13 mrt 2009
    110
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Ik ga idd maar eens aankijken of komende tijd een cyclus op gang komt, ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina