Ik denk een topje, bh of bikinitopje ofzo? Ik ben met de oudste "gewoon" in een ziekenhuisbed bevallen maar daar zat ik op een gegeven moment aan zoveel slangetjes en toen moest er nog een bij of een af ik weet het niet meer maar toen zaten ze zo te klooien met mijn shirt dat ik zei hij mag ook wel uit. Of ik het zeker wist, ja hoor kon me toen écht niks schelen. Bij de jongste had ik wel de hele tijd een shirt aan. Maar een gewoon shirt lijkt me in het water niet zo prettig.
Ik heb zo'n voedingstop gehaald (bh top zeg maar).. met een shirt zie ik ook echt niet zitten. Maar denk sowieso dat een bad bevalling er niet in zit met de corona.. En volgende week word ik op GBS getest, als ik dat weer heb is het sowieso ook geen bad bevalling.
Ik wil dit keer thuis gaan bevallen en ook in bad! Dat wil ik echt nog eens een keer mee maken in mijn leven haha. Ik heb toestemming gekregen van mijn verloskundige, omdat mijn eerste bevalling heel goed en makkelijk ging. Ik zou ook gewoon een voedings bh aan doen, lijkt idd op sport bh lekker comfortabel
In bad kreeg ik van de vk een warme natte handdoek over mijn decolleté heen, was net iets fijner dan helemaal zonder bedekking. Deze blijft ook warm door het warme water. Ik kon geen kleding verdragen tijdens de weeën, wel een handdoek
Ik ben vorige maand (thuis) in bad bevallen. Ik had niks aan. Ik vond het prima zo, ook eigenlijk niet over nagedacht. Ik draag sowieso niet graag beha's overigens. Dat anderen me naakt zagen, vind ik niet zo'n probleem. De onderkant is toch ook bloot... De foto's zijn nu alleen inderdaad niet zo geschikt voor de kraamvisite of het plakboek, maar goed, dat vind ik niet zo erg.