Hoi dames ik heb een cowboysbag The Bag Handtassen Cowboysbag die ik wil gaan gebruiken als luiertas. Is dit handig? Het lijkt mij wel handig om een soort binnen tas voor luiertas te gebruiken,omdat het natuurlijk officieel geen luiertas is met matje, vakje voor fles etc. alleen op internet kom ik alleen op verlopen sites uit? Iemand ervaring met de tas gebruiken of met een goede binnen tas?.
Waarom neem je niet de diaper bag uitvoering? Deze is hetzelfde als andere luiertassen aan de binnenkant.
Misschien zo'n Easy Changing ding van Snoozebaby erin stoppen? Dat is een verschoonmatje met vakjes voor luiers en billendoekjes. Ik gebruik zelf ook gewoon mijn tas of rugzak, kwestie van verschoonkleedje + luiers en toebehoren erin gooien en klaar. Maar heb nooit flessen mee hoeven nemen, dus weet niet hoe noodzakelijk die fles-vakjes zijn.
Ik gebruik ook de cowboysbag maar dan wel de diaperbag. Hier heb ik een los verschoningsmatje in zitten en een aantal losseluiers dit zitallebei in het grote ritsvak achterop de tas en heb billendoekjes in zo,n klein billendoekjes doosje zitten los in het grote vak. Verder een flesje in een vakje, melkpoedertoren schone kleren en romper en spuugdoek ook gewoon los in de tas. Ik gebruik de extra vakken dus eigenlijk helemaal niet. Dit omdat als je deze vol stopt word het grote vak toch ook steeds kleiner , smaller. Had alleen speciaal voor de diaperbag gekozen omdat je deze binnenkant beter schoon kan maken
Ik heb zelf ook de cowboysbag en heb een los matje voor verschonen er in en heb een los tasje om het maar zo te noemen voor de fles ( heb je ook geen last van lekages in je tas zelf ) voor de rest gewoon los in de tas. Van kleertjes word de tas vanbinnen niet vies..
thanks meiden, vandaag bij babydump wel losse matjes gezien en idd een los plasticktasje om de fles heen moet wel goed gaan. ga het gewoon proberen, kan anders snel genoeg nog een "echte" luiertas kopen.
In mijn omgeving gebruiken meer mensen de cowboysbag. Op internet kan je een verschoningsmatje bestellen. Zet toevallig net mijn diaperbag in de lounge. (topic met de laaste aankopen).
In mijn ervaring kan een gewone tas heel prima. Gebruik zelf nog steeds gewoon mijn eigen A4 handtas in combinatie met een grote toilettas met alles standaard erin onderin de wagen. In mijn eigen tas zitten in het middentasje wat doekjes, speen en twee luiers en een heel klein waterflesje. Rest zit onderin dus. Vind die enorme tassen maar een gedoe en voel mij meer mijzelf met een 'gewone' tas. Maar ja, dat is persoonlijk en waarschijnlijk gewoon weer een raar trekje van me. Op mijn bruiloft wilde ik echt geen taart aansnijden en nu wil ik dus geen luiertas... Trouwen en kinderen heeft ook lang geduurd en dit waren dan de laatste dingetjes die ik nog een beetje 'te' vond denk ik. Maar goed, gaat dus al ruim 14 maanden prima zo.