Ik zit erover na te denken om naar een SPA toe te gaan Woon in het noorden van het land dus vraag me af waar ik dan het beste heen kan gaan Hou totaal niet van sauna's maar manlief wel en die wil ik graag mee hebben Ook gaat er nog een ander stel mee Vrouwen met de vrouwen mannen met de mannen Zit meer te denken aan een lekkere massage ofzo Vraag me af wat dit me zoal gaat kosten want heb dit nog nooit eerder gedaan
Och je kunt het zo duur maken als je zelf wilt hè. Er zijn best veel sauna's/spa's in het noorden. Peize (bij Groningen), Fontana (NIeuweschans), Zuidlaren weet alleen niet hoe die heet. In Friesland zitten er bij Joure, Leeuwarden en Drachten spa's. Gewoon eens googelen.
Ik ben vorig weekend in Peize geweest. Hebben een arragement geboekt met sauna , Massage , Gezichtsbehandeling en lunch er in heerlijk. Prijzen staan op de site..
ik ben naar de zwaluwhoeve geweest. Vanuit friesland 1 uurtje rijden. Vond t heerlijk! met zo'n bon die ik gekocht had op vakantieveilingen.nl
fontana in nieuweschans is een aanrader. ruim, netjes, schoon, heel goede behandelingen en in de zomer veel aanbiedingen. ik ben er 2 jaar terug met een vriendin 3 dagen geweest. sauna, thermaalbad, hotel (zit eraan vast, heb 3 dagen geen kleren aangehad ) eten en behandelingen. prijs viel me enorm mee.
Grappig... ik heb gisteren bijna net zo'n topic geopend.... (zoek op 'kuuroord'). Daar staan ook verschillende linkjes.