Hallo dames! Ik heb jullie hulp nodig! Zondag ga ik met vriendinnen een dagje naar Amsterdam. Omdat 1 vriendin onlangs jarig is geweest wilden we haar mee uit eten nemen. Nou is het zo dat ze graag nieuwe dingen uit probeert, dus hadden we bedacht om met z'n allen te gaan eten in het donker. Leek ons wel grappig. Maar juist uitgerekend zodag is het restaurant savonds dicht ivm 5 jarig bestaan! Hebben wij weer. Dus nu hoop ik dat jullie misschien nog leuke aparte restaurantjes in amsterdam weten, die dus niet echt doorsnee zijn! Brand maar los! Edit: het liefst geen vis restaurant, want ik lust geen vis Edit2: graag wel een beetje betaalbaar
Fifteen van Jamie Oliver? Zijn vlgs mij allemaal tieners die daar het eten bereiden...maar of het restaurant zelf "anders" is weet ik niet...
Casablanca! Casablanca Muziek, Casablanca Variété, Casablanca On Tour, uit eten in Amsterdam Erg gezellig!
Ik vind Moeders heel leuk. Ze serveren daar echt traditionele Hollandse pot, dus bijv. Stoofvlees of hachee. De setting is ook heel cute. Of anders mss cabaret bij je eten? Toomler of Boom Chicago zijn erg leuk.
Dit is een beetje wat ik bedoel inderdaad! Iets met cabaret erbij lijkt me erg leuk. Bedankt voor de tip!
Dineren in het donker! Zit in de pijp. Ctaste. Oeh zie nu pas in je openingspost hij dicht is!! Dan zou ik lekker tapas gaan eten bij la cubanita. Of nog beter hachi in diemen of kokusai in Amstelveen.