Hahah stout hoor Inge ik vindt die netbroekjes idd ook fijn, niet te straks maar het houdt het allemaal goed op zijn plek. Idd hier maar even afwachten of de bengel in een stuit blijft dus thx voor die tip!
Hier bevallen in een nachthemd wat tot net boven de knie komt. Na de bevalling was ik zo blij dat ik binnen enkele dagen al weer mijn gewone spijkerbroeken aan kon. En een gewoon huispak. In ieder geval kleding die niet tot onder je oksel komt.
Hier word het een huispak voor de kraamweek. Draag ik nu eigenlijk ook heel veel als ik thuis ben. Zit dan toch wel het fijnst. Tijdens de bevalling word het ( juni ) of een jurkje met spaghetti bandjes of een truitje met een joggingsbroek. Zoiets zal het wel worden. Trouwens @ lov.... wat gaat het hard bij jou zeg!! bijna 30 weken alweer.
Ja die netbroekjes vond ik ook erg fijn! Ik krijg al helemaal nostalgische gevoelens van dit gepraat over kleding haha...ik krijg alweer zin om nog een keer te bevallen.
Hahaah blossom Babyx ja gaat snel he..... Pfffff ik geniet nog maar goed want als het goed is wordt dit de laatste keer.
Tijdens de bevalling gewoon mn nachtpon/bigshirt en in de kraamweek driekwartpyama/sportbroeken met een bigshirt. De eerste dagen in t ziekenhuis gewoon aangekleed geweest,zoon lag op kinderafdeling. Eenmaal thuis in soort 'pyamapak'....bloeddruk was nog steeds knetterhoog,dus moest toch mn gemak houden
Hoe deden jullie dat bij de geboorte werd je kindje dan op je shirt gelegd? Ik wil graag een pyama/nachthemd die helemaal open kan door knoopjes. Maar ik kan alleen die flanellen vinden die dat hebben maar dat lijkt me te warm en te stug. Ik zoek zo'n model met korte mouwen en van dat rekbare katoen. Lijkt me handig dan hoef je alleen een knoopje open te doen en je hebt huid op huid contact en met voeden lijkt het me ook handig. Wie kan mij helpen hiermee?
Nou ik hoefde de kleren tijdens de bevalling daarna niet meer aan hoor. Je hebt erin gezweet enzo. Ik ben een uur na de bevalling onder de douche gaan staan. Mijn partner heeft toen lekker schone kleren klaargelegd.
Tijdens de bevalling had ik een wijd shirt aan. Had het super warm, maar hoorde van mijn vriendin dat ze het juist steenkoud had, dus zou iets warms en iets "kouds" bij de hand houden. Heb de eerste dag op bed door gebracht en droeg toen gewoon een wijd shirt. Als er bezoek kwam en ik wilde voeden, mocht 't bezoek even ophoepelen. Daarna gewoon in eigen kleding geweest.
Kindje werd op mijn blote huid gelegd en daar overheen een lekker warme deken (in 't ZH). Voor wat betreft voeden, had ik een nachthemd gekocht met knoopjes, maar in de praktijk vooral mijn eigen lekkere wijde shirts gebruikt, waarbij hoppa borst over de hals van 't shirt heen (maar ik heb begrepen dat dit alleen werkt als je nogal bescheiden bedeeld bent door moeder natuur)
Idd ik moet beide meenemen want ik weet niet hoe warm ik het nu ga hebben... Thx voor de tip. Hier deed ik mijn shirt omhoog toen de kleine geboren werd
Ik had een groot wit shirt aan tijdens de bevalling. Ik wilde ook niet zoveel om het lijf, want ik had nog een infuus en een ctg ook + een hoofdsonde bij de kleine. Ik hing dus nogal vast. Na de bevalling een fijne pyama aan. Een uur na de bevalling stond ik lekker onder de douche. Ik vond die netbroekjes ook wel fijn. Daarna nog een tijdje de boxers van mijn man gedragen. Tijdens de kraamweek droeg ik een shirtje en joggingbroeken. Maar ik kon vrij snel ook mijn oude broeken weer aan. Die zitten nu zelfs best wijd
Tijdens de bevalling een zwarte nachtjapon van t-shirtstof zodat ik zonder ondergoed rond kon lopen en je het bloed niet zo zag na de bevalling. Was ideaal. En na de bevalling droeg ik een week lang een zwarte legging of een jeanslegging met grote trui erover. Zat ook top.
Ik heb bij de oudste twee een shirt met lange mouwen en knoopjes aan de voorkant aangehad. Bij de jongste had ik een ziekenhuispyama aan omdat ze me gingen voorbereiden op de ruggeprik die ik uiteindelijk niet gekregen heb. In de kraamweek heb ik vooral naakt in bed gelegen. Zoonlief sliep niet veel dus ik heb in de kraamweek bijna geen visite gehad.
Ik heb een oud shirt van mijn vriend aan en in de kraamweek ga aandoen wat ik op dat moment wil. Het ligt er helemaal aan hoe ik "er uit" kom
In het ziekenhuis ben ik bij alle drie bevalling in een spaghetti top En van onder helemaal bloot ( wel deken over me heen) In het ziekenhuis na de bevallig heerlijke positie joggingbroek aan met shirt en vestje Dag later mocht ik naar eenmaal thuis weer heerlijk mijn spijkerbroeken aan gedaan ( de week nog de positie spijkerbroek )
Ik beval in bad hoop ik dus ben naakt In de kraamweek lekker een joggingbroek en shirt van vriend, er zal amper visite komen die week dus kan lekker aan wat ik wil
Hoe lang ben je in het ziekenhuis ? 1 Dagje of langer (in Belgenlandje langer, vandaar mijn vraag). Krijg je in het ziekenhuis geen kraamverbanden ? Gemakkelijke kleding was lange T-shirts, leggings, ... vooral voldoende T-shirts, zeker op stuwingsdag
Nou woon in Nederland maar iedere keer een nachtje moeten blijven... Hopelijk nu niet maar wie weet Ja in het zk krijg je idd verbanden enz..
Ik had een bigshirt gereserveerd voor de bevalling. Had het ook al aan (bevalling 's nachts begonnen) en toen ik naar het ziekenhuis moest/mocht een zwangerschapsboek aangetrokken en een jas erover heen aan. Uiteindelijk in een zkh-nachthemd bevallen, die ze mij aangedaan hebben in verband met de ruggenprik . In de kraamweek gelukkig niet veel bezoek, buiten de opa's, oma's en tante/oom, gehad dus lag ik in bed in mijn pyjamajas. Daarna nog veel boven vertoefd, dus vooral t-shirt aan in bed. Als er visite kwam dan wel aangekleed en mijn zwangerschapsspijkerbroek of legging met tuniek aan. In ieder geval wel wat wijdere bovenkleding in verband met nog een buikje ,