Tijdens de bevalling had ik een zwart spaghettitopje aan, kreeg die tip vanwege het bloed/foto's. In de kraamweek mn zwamgerschapsjoggingbroeken gedragen
Moet zeggen dat ik die bloedfoto's niet eens zo'n ramp vindt eigenlijk? Hoort toch gewoon bij je bevalling
Ik had in het ziekenhuis een oversized shirt aan van vl. Die had ik aangetrokken thuis want het lukte niet om me nog netjes aan te kleden toen het begon. Bij het doorzetten van de persweeen was die zo uit want wat had ik het warm zeg! Had daaronder een bh topje aan en heb die aangehouden. Hrt was op de verloskamer ook echt warm zat. In de kraamweek had ik een een paar leuke pyamas aan. Ook tijdens bezoek. Had nou niet de puf om me druk te maken om hoe ik eruit zag.
Nou persoonlijk vindt ik het wel fijn om er leuk bij te zitten niet perfect hoor... Maar wel een beetje leuk
Tuurlijk hoort het erbij! En zweet zie je ook niet trouwens Niet dat niet te zien was dat ik hard gewerkt had hoor!
Tijdens de bevalling had ik een jurkje aan. Na de bevalling heb ik veel in een joggingbroek gelopen of een legging met lange trui/jurk
Bij de bevalling een lange spaghetti top (H&M, volgens mij als jurkje bedoelt) en heb het tijdens de bevalling echt niet koud gehad, toen er nog weinig "actie" was heb ik wel lekker onder het bedlaken gelegen. In de kraamweek heb ik de eerste 2 dagen alleen een shirtje aangehad, lag in het ziekenhuis en kon alleen maar liggen. Eenmaal thuis een joggingbroek en als er visite kwam een hoge legging met een jurkje (A-lijn heet het geloof ik). En tja.. Je hebt de eerste weken gewoon een slappe buik, zou me er niet te veel van aantrekken en gewoon aandoen waar jij je prettig bij voelt en wat makkelijk te wassen is.
Ik had allerlei dingen ingepakt maar ben beide keren uiteindelijk gewoon bevallen in het shirtje wat ik die dag al aan had, haha. En beide keren zijn alle vlekken er gewoon uitgegaan . In de kraamweek gewoon zachte huisbroeken met elastiek en comfortabele shirts.
Ik heb geen tijd gehad om mij om te kleden voor de bevalling ik had dus gewoon mijn kleding aan die ik ook al aan had. In de kraamweek had ik gewoon mijn eigen kleding aan
Tijdens de bevalling heb ik na het douchen een hempje aangedaan (of liever gezegd is bij mij aangedaan (thuis bevallen) En voor de kraamweek een soort pyjama gekocht, gewoon een lekkere broek en een shirtje... Heb ook veel m'n joggingsbroek aangehad met een hempje of shirtje (meeste visite komt niet in je kraamweek, en de mensen die wel komen zijn vaak je ouders e.d. Dus daar kun je best bij in je joggingsbroek zitten vind ik )
Ik had bij de bevalling een hempje aan. Na de bevalling en kraamweek had ik zwarte joggingbroeken + wat shirtjes en een vestje.