Wat trekken jullie aan als de bevalling begint? Ik zat te denken aan een soort big shirt, maar is ook niet zo flateus he (maakt ook niet uit op dat moment, maar toch...) Lijkt me leuk om te lezen wat jullie aantrekken.
Haha ik had inderdaad een soort 'big shirt' aan. Had een oud t-shirt aan van mn man. Als ze je kindje op je buik leggen, zit alles onder het bloed en de viezigheid, dus een oud shirt kan makkelijk snel de prullenbak in
Ik had een big shirt aan en ben uiteindelijk.poedelnaakt bevallen in het ziekenhuis was het zoooo warm. Groetjes paula
Hier is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/427272-doe-tijdens-bevalling.html
Flatteus?.. dat is wel het laatste waar je je druk om maakt als je aan het bevallen bent.. ik had een gewoon shirt aan wat ik tijdens de zwangerschap had gekocht.. verder niks..
Een zwart (vanwege vlekken, je wilt toch niet onnodig veel rood op de eerste foto's, toch?) topje met spaghettibandjes (makkelijk opzij te doen maar toch discreet te voelen bij het eerste contact.)
Ik had vanalles mee, maar toen ben ik onder de douche gaan staan en ben daarna naakt bevallen. Had echt geen zin meer om me aan te kleden. Uitkleden was al een ramp!
Ik had een lang shirt aan. Deze heb ik tijdens de bevalling ook aan gehad. Toen mijn zoontje was geboren, vroeg de verpleegster of ik me wel goed voelde. Het was namelijk bloed heet daar en ik lag daar in mijn shirt (met lange mouwen overigens).
Een zwarte katoenen nachtpon met spaghettibandjes van de Hema. Als je nog rond wil lopen loop je niet direct naakt, je kunt aan de bovenkant makkelijk je pon opzij schuiven als je kindje op je borst wordt gelegd, het zit nog best comfortabel en staat niet ttaal raar op de foto.
Hier precies hetzelfde. Ben achteraf wel dat ik geen wit shirt of iets met een 'foute' print aan had.
Ik had het nachtjapon/bigshirt aan dat mijn moeder heeft gedragen tijdens de bevalling van mij en mijn broertjes. Was overigens wel bloedvrij en schoon. Ze kwam dit toevallig tegen met opruimen toen ik zwanger was en vroeg me of ik het leuk zou vinden om het ook te dragen. Vond het wel wat hebben.
vanaf het moment van de eerste wee heb ik echt geen seconde aan mn kleren gedacht. Uiteindelijk bevallen in datgene waarin de weeen begonnen: een knetterwit t-shirt. Dus dat stond lekker bloederig op de foto's Verbazend genoeg wel nog weer helemaal wit geworden in de was Maar echt, je bent in je hoofd met zoveel andere dingen bezig dat je outfitje niet eens bij je opkomt.