Hallo allemaal!! Ik vroeg me af, wat jullie aan doen bij de bevalling? hoor nu al heel veel, die zo'n groot nachthemd aandoen, maar zie dat nog niet zo zitten, vind die dingen namelijk nogal lelijk, maar ja het gaat er natuurlijk om dat het lekker zit, maar wil graag wel dat het er een beetje uitziet hahah liefs..
Ik heb in de 'vluchttas' een tshirt van mijn man gedaan. Slaap sowieso sinds ik zwanger ben meestal in zijn shirts. Ga me er niet druk om maken hoe ik eruit zie, als ik me maar lekker voel in wat ik aanheb
die shirts van mn man komen bij mij ech tniet over mn vbil heen... en om daar nou met mn blote reet te lopen... ... ik weet dus ECHT neit wat ik aan moet.. zo'n lang payama shirt ding vind ik ook niet echt je van het...
Oei ja dan is het wat moeilijker... Mijn is heel veel groter dan mij, dus in zijn tshirts kan ik me helemaal verstoppen
Haha dat is minder, daar heb ik tot nu toe geen last van .. Och we zullen zien... Anders stop ik tegen die tijd wel weer wat anders in mijn tas
Ik heb op het begin van mijn bevalling een t-shirt aan gehad en toen het langer bezig was eenboxershort+groot t-shirt.
Ze raden een nachtjapon/lang t-shirt aan, met knopen, zodat je makkelijk borstvoeding kunt geven. Als je kiest voor flesvoeding is dat natuurlijk niet nodig
Ik ga gewoon een hempje aandoen denk ik.. (met van die brede bandjes) ik pak wel een herenmodel die wat langer is.
Ik ben `smorgens vroeg om half 6 begonnen met bevallen en werd wakker van mijn gebroken vliezen. Ik ben dus in mijn pyama bevallen. (zo'n bigshirt) Met de ander twee ben ik in het ziekenhuis bevallen en had ik een shirt met lange mouwen aan. OP het laatst van de bevalling wordt je regelmatig getoucheerd en dan is een gewoon shirt wel makkelijk. En joh, zéker op het einde maakt je kleding geen fluit meer uit hoor. Al komt de hele fanfare voorbij, dat boeit niet meer
Ik heb een aantal leuke shirts gekocht die groot zijn. Ga denk ik niet ook nog een s in m'n blote tieten liggen.
Ja idd ik denk dat ik er ook 2 van ga halen bij kruidvat! Er staat geloof ik ook nog zo'n "S" op van Superwoman Dan moet de bevalling ook goed gaan toch
Ik was van plan om gewoon een zwangerschapstop aan te doen. Lekker luchtig.... en lange sokken! Misschien moet ik dan toch maar even zo'n bigshirt halen bij de kruidvat....voor als ik toch naar het zh zou moeten. XXX
Ach zodra je bezig bent boeit het je niets meer hoor. Ik kwam er tijdens de uitdrijving achter dat ik mij héle dikke trui nog aanhad Kreeg het ineens een partij warm, dus tussen het persen door even die trui uitgetrokken...
haha wat grappig om te lezen allemaal! ik denk dat ik maar een gewoon groot shirt aandoe, zo'n zwangerschapsshirt met korte mouwen, want het zal wel warm worden! nou jah we zien wel als het zover is!! groetjes
Ik had een t-shirt aan van mijn vriend... Die ik overigens vlak na de bevalling heb weggegooid. Het shirt he, niet mijn vriend