Ik weet niet eens waar mijn t´shirt gebleven is na de bevalling. Ben helaas in het ziekenhuis bevallen en mijn witte t´shirt zat onder de bloedvlekken.. geen idee , kan best zijn dat ze die weggegooid hebben met de rest van de rommel. Nadat ik gedouched had, heb ik hem niet meer gezien.. Denken jullie er ook aan dat je ook nog een extra pyama in de tas doet, voor het geval dat je een nachtje (of meerdere) moet blijven!! Daarvoor haal ik bij Kruidvat zo´n bigshirt!
Hoi! Ik heb vandaag zo'n big shirt bij de Kruidvat gekocht, was 2,99 euro, dus geen geld (met de S van Superwoman, in het roze!). En inderdaad Susanne, daarnaast ook maar een extra pyjama mee voor het geval dat. Ik zal binnenkort maar eens een tasje klaarmaken. Misschien een aparte vraag, maar zodra je gaat bevallen (ik ga naar het ziekenhuis), dan heb je je gewone kleren aan (of pyjama, als het 's nachts gebeurt). Dan is het toch praktisch diezelfde kleren als je naar huis gaat weer aan te doen, of moet je ook nog een set 'normale' kleren in je tas doen? Liefs, Lise
Als je overdag gaat is het niet echt nodig om een stel schone kleding mee te nemen. Maar voor het geval dat , had ik wel een extra set kleding in mijn tas gedaan. Ik ben s´nachts naar het ziekenhuis gegaan en had snel mijn kleding aangedaan. ipv mijn pyama die ik aanhad. Ik vond het nl niet prettig om met pyama over straat te moeten , ookal was het snachts.. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik in November bevallen ben.. dus best koud...
Pfffff noooooit aan gedacht weten jullie dat. Zouden ze in Nederland een heeeel lang nachthempt met lange mouwen en knoopjes hebben? Ik ben namelijk bedekt (hoofddoek) en ik wil daar niet in mijn naakie liggen. Ik blijf mijn hoofddoek dus ook dragen. Ik hoop sowiezo dat ik gewoon een vrouw krijg..maarja grote kans dat een man mijn bevalling gaat doen. zul je net zien.
hahaha gelukkig liggen we met zn alle versprijd over heel nederland te bevallen, dan valt het niet zo op
Hoi Gulay, Mijn schoonmoeder is Marokkaans en draagt altijd zo'n nachthemden. Geen idee of ze die hier koopt of als ze in Marokko is. Zal haar eens vragen Groetjes
Ja mijn oma draagt ze ook hahahah maar die zien er verschrikkelijk uit. het mag best een leuk kleurtje zijn hoor hahahahahahaha.
Maar beverwijk is niet voor iedereen naast de deur, vooral niet als je alleen een nachthemd nodig hebt Mijn schoonmoeder had vanavond een lichtblauwe aan, dat valt toch wel mee!
als je het niet vind, kun je als je een beetje crea-bea bent.. zelf een stofje kopen en er 1tje in elkaar flansen...
nou ik ben alles behalve creatief. Ik ga zowiezo zondag over een week (niet aankomende) naar beverwijk dus ik zal wel even kijken...hehe maar ze moeten het ook vast in de V&D ofzo hebben toch of de hunkemöller maybe..
nee maar van beverwijk kan je altijd een dagje uit maken !! ik ga altijd voor 1 ding, en kom met 100 dingen thuis ... achteraf allemaal troepjes... HAHAHA !!!
ik weet dat die van hunkemoller niet totaan de enkels komen... maar meer totaan je kuiten... ( tenzij je klein bent zoals ik... )
Nou ik ga gewoon in Turkije bevallen..dus ik zou het vanuit nl meenemen. Maar waarom? 1. in turkije ga ik echt nooit winkelen..ben afhankelijk van me man omdat we super ver van de stad vandaan wonen en we gaan dinsdag al naar nederland en daarn moeten we verhuizen enz. enz. dus is absoluut geen tijd voor wat voor uitstapje dan ook. 2. zou niet weten waar ik moet kijken 3. in nederland kan ik lekker winkelen en ik koop alles daar ook kleertjes etc. Dus vandaar