Kleding bij Bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door klaasje9, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ahh zo... Ik dacht dat je vanuit Turkije in NL kwam bevallen, vandaar :)

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hij hoeft opzich niet superrrr lang te zijn..want hij moet toch ophoog als je gaat bevallen...als je eenmaal in bed ligt heb je of een laken om je heen of als je aan eht bevallen bent gewoon iets...zou altijd gewoon een pyama broek eronder kunnen doen...toch?

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nee was het maar waar...haha..ik sla doodsangsten uit om hier te bevallen haah..

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    als je klaar bent, ga je nadat je ff hebt gerust, sowieso ff wassen, en daarna kan je inderdaad gewoon een broek aantrekken.

5. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Het gaat er ook niet om of je er mooi bij ligt tijdens je bevalling... Gewoon ff lekker een groot nachthemd halen, en er zijn best ook leuke te vinden hoor.. Zo een big shirt die zijn toch best met leuke opdruk..!!!

6. Ja zo een big shirts zijn echt handig.
    En als je een maal bezig bent is het echt wat er al eerder verteld is
    het maakt je echt dan geen fluit uit.
    de wereld om je heen bestaat dan ff niet meer

Ik moet nu alleen ff zoeken naar een shirt/pyama met knoopjes.
    Wel een korte want aan een lange heb ik niets.
    en ik heb geen zin om net als de vorige x elke x mijn shirt zo ver op te trekken om te voeden,
    want de deur in het ZH staat meestal open en iedereen die langs loopt gleurt naar binnen en die gordijnen daar kijk je ook zo door heen.

en ik mag er zeker drie dagen verblijven

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Daar heb je gelijk in, Nalan! Mijn schoonzusje had ook vanalles gekocht, het was juli toen zij ging bevallen en snikheet. Ze kwam aan op de verloskamer en de VK zei tegen haar als je wil mag je je uitkleden. Nou mijn schoonzusje zei ze wist niet hoe snel ze alles uit moest doen, en ze is bevallen met alleen een dun laken over haar heen! Zij zei ook alles plakte, je dacht er echt niet aan of het leuk was of wat dan ook.

8. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik vind thuis die big shirts wel handig, als ik 's ochtends op sta, maar verder....
    Ik ga bevallen in een hempje/tshirtje, dezelfde als de vorige keren. En als ik moet blijven, neem ik een pyjama mee uit 2 delen, dus broek(je) en shirt. Heb er geen behoefte aan om tijdens het voeden in mijn onderbroek te moeten liggen tussen anderen of bij het bezoek.

Wat hebben jullie dan nu in deze hitte aan? Ik niets, slaap met een handdoekje onder mijn billen want ik zweet gewoon uit mijn bed van de hitte!

9. een korte pyama met voor de rest niets meer aan
    en de fan op standje drie
    heerlijk

10. Niet meer actief

Ik ben naakt in het ziekenhuis bevallen, ik ging van het bed naar de douche en terug. Ik had geen PUF meer om steeds uit en aan te kleden hahaha

Was alleen wel ff schrikken voor mijn paps, want die leverde mijn moeder af terwijl ik daar lekker met een fris matje *NOT* onder mijn billen aan het puffen was..Die ging meteen rechtsomkeert haha

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik ben in een t-shirt van vriendlief in het ziekenhuis bevallen. Overigens heeft hij me toen we naar het ziekenhuis gingen in een t-shirt, joggingbroek, sweater en sportschoenen van hem gehesen. Ik zag er niet uit!! Interesseerde me overigens niets, was echt het laatste waar ik me druk om kon maken.

Na de bevalling heb ik lekker met een hempje aan in bed gelegen, was het makkelijkste met voeden.

12. Niet meer actief

ik heb ook een paar van die bigshirts gekocht met een leuk disneyprintje..Gewoont omdat die echt lekker zitten tijdens en na de bevalling.. :D Bij mn eerste zoontje was het goed bevallen..alleen toen er bezoek kwam na de bevalling..had ik beter een broek bij moeten meenemen... :)

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb dit keer ook gewoon 2 hempjes om in te bevallen.. 1 voor tijdens de bevalling en 1 voor na de bevalling...
    Hoop dat ik gewoon thuis kan blijven nu, dan heb ik tenminste ook alles bij de hand.. en hoef ik niet meer in andere kleren gehesen te worden.

14. Jacqueline1984

29 jun 2006
    22
    0
    0
    Sittard
    Ik had ook niks aan

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    gewoon een bh en een truitje. kwam op slippers, een zwarte jogging broek en dat truitje aan, buiten kotste ik al over mijn broek, slippers etc heen, en na de bevalling heeft mijn vriend het truitje volgens mij weg gegooit.. Weet het eig ook niet pcies, zal eens navragen :D

16. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik naakt thuis ;) ik kreeg persweeen in bad en toen schoot me issias in me bil hahaha ben door me vader en me toenmalige echtgenoot uit het bad gevist en op bed gelegd

daar had ik het te druk met puffen en me persweeen op te houden dus geen tijd om iets aan te trekken

ze hebben maar een paar handdoeken over me heen gelegd :)

maar bij me 2 andere ben ik bevallen in een lekker ruim zittend t-shirt

17. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ook ik had niks aan... ik kwam onder de douche vandaan en lag net op bed toen begonnen de persweeen.. dus ben zo blijven liggen haha..

18. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik in een tshirt en een dun laken over mn kruis... voor de keizersnede kreeg ik zo'n ziekenhuisjurk aan

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selaam

tijdens de bevalling hd ik een lange pyama aan en het was snik heet, midden in de nacht. na de bevalling had ik een pyama broek en t-shit aan.

Deel Deze Pagina