Condoomwinkel in Amsterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Coco, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Aanstaande zondag gaan we met een groep meiden winkelen en een hapje eten in Amsterdam. Nu had één van de meiden het over een winkel waar ze wel eens was geweest, niet echt een sex-shop, ze verkopen er voornamelijk condooms kin alle soorten en maten. Ik zou hier wel even willen neuzen :D maar we hebben geen idee hoe de winkel heet of in welke straat hij te vinden is.
    Iemand enig idee?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb even voor je ge-googled.

Is het deze aan de Warmoesstraat toevallig:

http://www.condomerie.com/

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zou best kunnen. Ik ben er zelf nooit geweest, dus weet het niet. En omdat ik de naam niet had wist ik zelf niet waar ik op moest googelen. Maar heel erg bedankt, ik zal het adres noteren en dan gaan we daar zondag even neuzen.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    klopt in de warmoes zit deze. Je kan gelijk vanuit centraal station er naartoe. moet je links aanhouden. de weg over.. je kan ook voor de bijenkorf de straat insteken. voor de parkeergarage van de bijenkorf, loop je zo de goede straat in. weet alleen niet waar deze in de straat zit. Anders gewoon even vragen...

veel plezier in a'dam

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Er schijnt ook een seksmuseum te zijn in Amsterdam, moet ook heel leuk zijn

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    die zit op het damrak of rokin dacht ik. zelf nooit geweest, maar je kan hem niet missen, staat altijd een rij toeristen voor

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vond ik dus helemaal nix aan.. is wel al aantal jaren geleden dat ik er geweest ben... was weinig te zien, hingen wat telefoons waar je 06-lijnen mee kon bellen..
    meest spannende vond ik die 2 grote penissen voor de deur hehehehe.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zie alleen net op de site dat de winkel op zondag gesloten is, das wel jammer.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben er jaren geleden geweest en toen zat het om de hoek bij de bijenkorf. Ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder. Het waren een hoop rubbertjes in een hoop vormpjes en kleurtjes en was er binnen 5 minuten al op uitgekeken. Ik zie mijn manneke en ik niet serieus zo ding met oogjes, staartjes en prikkeltjes gebruiken :) Ben bang dat de lust dan snel vergaan is. Je kan zondag nog altijd even door de ramen gluren, dan heb je het meeste wel gezien.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben er ook een keer geweest en vond het eerlijk gezegt niet zoveel aan, stond ook zo weer buiten.

Wat ik wel heel leuk vond, was een rondleiding over de wallen. Er wordt van alles verteld over de prositutie, maar ook over de buurt en de oude steegjes en gebouwen. We hadden echt een hele leuke gids, en hebben veel gelachen. Echt een aanrader!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Warmoesstraat.

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Die zit tussen Dam en Centraal station in. Ongeveer halverwege.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou haha, we gaan niet voor een sekstripje naar Amsterdam hoor, was alleen benieuwd naar die winkel. :D

Bedankt voor de reacties allemaal.

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Het Gulden vlies bedoel je denk ik

15. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Sexmuseum vond ik ook niet echt spannend, maar die condomerie is wel erg grappig!

Veel plezier

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben er een x geweest met vriendinnen en vond er echt geen fuck aan :(

Deel Deze Pagina