hoi Volgende week heb ik een bruiloft (ik ben ceremoniemeester) en ik heb nog steeds geen goede outfit gevonden. Wie oh wie kan mij helpen. Ik wil die dag graag iets van een jurkje aan (wel netjes) maar het meeste wat ik pas valt niet mooi. Ik heb nog een buikje overgehouden van de zwangerschap en de meeste jurkjes zitten gewoon te strak rond mijn buik, iemand ideeen??
Ik moet ook nog een jurkje scoren voor een bruiloft en heb ook geen idee meer waar ik moet zoeken. Ik lees mee!
Zelf ook druk aan het zoeken maar slaag meestal bij m&s mode Ga vrijdag bruiloft shoppen en ga daar zeker heen.
oke zie wel heel veel leuke jurkjes maar meesten zijn toch wel bedoeld om over een legging te dragen. Wil eigenlijk een iets netter jurkje. zal morgen eens bij steps gaan kijken, bedankt voor de tip
Ik lees ook eff mee. 8 juni gaat mijn zwager trouwen en ben dan 33 weken zwanger en tot nu toe heb ik nog niks leuks kunnen vinden. Dus kom maar op met die tips.
helaas geen bijenkorf hier in het noorden. prijs maakt op zich niet heel veel uit als het maar echt iets leuks is (hoeft niet meer dan 100 euro te kosten)
H&M heeft leuke jurken. Je moet anders kijken naar iets met een "empire waist" (hoge taille)... misschien zoiets: Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
hoge taille is inderdaad ook een goed idee. Wil gewoon niet dat mijn buikje zo opvalt en de meeste jurkjes zitten juist daar strak
Ik ben pas ook een tijd opzoek geweest naar een jurkje voor een trouwdag. Op internet zag ik wel leuke dingen, maar ik weet dat nooit of het wel bij me zal staan en dat bestellen, passen, terugsturen vind ik zo'n gedoe. Dus uiteindelijk toch maar de stad in gegaan. Maar ik vind dat ze op het moment gewoon weinig hebben aan feestelijke kleding. Steps heeft inderdaad wel wat meer nette jurkjes hangen. Ik ben wel bij Bijenkorf geweest (klein filiaal) maar ook daar vond ik het niks. Wel kleding die op het haakje nog wel leuk leek, maar meer de 200 euro kostte. (En toen ik het dan toch meer ging passen, vielen die jurkjes ook nog eens heel raar.) Ook H&M en Open32 vielen me tegen, die hadden gewoon heel weinig. Ik zou dus inderdaad Steps adviseren. Met het risico dat alle dames die naar die trouwdag gaan uiteindelijk bij Steps uitkomen en je dus allemaal hetzelfde draagt, haha.
bij steps hebben ze hele leuke jurkjes die ook vaak wat netter zijn, of knielang.. . ik heb voor aanstaande bruiloft van nichtje van mn man een dieppaars jurkje, met voile, grappige brede linten die om de nek gaan en gekruist op rug, , en die zit strak tot onder mn borsten. stond leuk zonder buikje, nu ik halverwege mn zwangerschap ben staat ie ook heel leuk!!
Ik weet niet waar je woont in het Noorden maar in de Herestraat in Groningen zit een hele grote Bijenkorf. Mocht je nog willen kijken ....
Ligt ook nog eens aan het soort bruiloft, klassiek, casual etc. Persoonlijk vind ik kleding van H&M en M&S mode dus echt niet geschikt voor een bruiloft, maar dat is puur persoonlijk . Ik zou eerder bij een Bijenkorf of bijvoorbeeld een boetiekje gaan kijken. Maar ligt ook aan je budget natuurlijk. Als je zwanger bent en iets leuk/feestelijks voor een bruiloft zoekt is www.future-maman.nl ook erg leuk.
ik weet niet waar je woont in het noorden. Maar in Emmen hebben ze de oude liefde en station one. Daar hebben ze echt hele hele mooie sjieke jurkjes voor iedere maat. Ik heb toen ik 16 weken zwanger was daar ook een jurk gekocht. je zag mijn buik haast niet en ik had er best wel al 1
Ik heb vorige week een jurkje bij Steps gekocht voor bruiloft. Ik heb al een klein buikje en er past ook nog een iets groter buikje in dus in juli draag ik hem weer bijeeen bruiloft. Ik zal zometeen even een foto plaatsen!
Het jurkje van Steps. Het jasje hangt wat raar, maar heb hem wat open geslagen voor de foto. Op het jasje zitten 3 haakjes die je onder je borst net dicht kunt doen waardoor je mooie taille krijgt. Het jurkje hangt op de knie.
Heb je ook al bij Miss Etam gekeken? Daar hebben ze vaak ook leuke jurkjes, ook voor de vollere vrouwen of vrouwen met een buikje. Ben benieuwd wat je uiteindelijk vind, daar willen we dan natuurlijk ook een foto van