jeetje wat een reacties. Allemaal bedankt. Ik woon in friesland dus groningen en drenthe zijn mij net wat te ver. Ik ga vanmiddag even kijken bij steps, hoor ik zoveel goede verhalen over. Jurkje van de foto ziet er leuk uit. uiteraard show ik een foto als ik iets gevonden heb. groetjes
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=247227&stc=1&d=1337764116 Ik heb zaterdag een bruiloft, en heb dan dit jurkje aan (alleen roze met blauwe bloemen) met een wit shirtje er onder en een witte legging. en mocht het wat kouder zijn een wit gehaakte bolero er op. Maar verwacht niet dat ik die aan hoef met dit weer Ben zelf dan 25 weken zwanger, maar dit jurkje (en de rest ook) komen gewoon van Ter Stal.. maatje groter, en valt hartstikke mooi over mn buik.
Ik kan je ook zeker de Steps aanraden. Vandaag zijn ook de jurkjes afgeprijsd dus ik zou zeggen: ga daar eens kijken.
Mooie jurkjes dames. Ga van het weekend ook op jacht. Nadeel als je lang bent vallen ze niet zo gauw op de knie maar net daarboven en zulke sexy legs heb ik niet hihi!
Bijenkorf is idd in het Herestraat in Groningen. En bestellen via de site gaat ook prima! volgende dag in huis. Succes met het vinden van een outfit!
Steps heeft ook erg leuke jurken, als je een jurk kiest die een beetj eeen a lijn heeft zie je ook niet zo vlug je buikje en ziet er erg vlot uit. zal trouwens bij miss etam ook erg leuke vrolijke jurkjes (ben normaal niet zo`n fan van miss etam maar deze waren heel erg leuk)
dank jullie wel allemaal ik ben langs de Steps geweest en ben geslaagd voor een mooi jurkje. Zoek er nu alleen nog een mooie bolero/ colbertjasje bij. Moet een felle kleur zijn (rood of roze) anders wordt ik erg bleekjes. groetjes Suzanne
Zoek op rasja, dan vind je hem Mooie jurk! Succes met bolero of blazer (vooral blazer zie je nu overal in alle kleuren van de regenboog). Het valt me op dat nog niemand heeft geadviseerd om corrigerend ondergoed te dragen. Doe ik echt altijd als ik in een mooi jurkje moet, werkt als een tiet Hoeft ook niet eens duur te zijn, hunkemoller en h&m bijvoorbeeld hebben slips, body's en onderjurken/rokken.
Inderdaad; corrigerend ondergoed! Of in elk geval een goede bh en een onderrok! Ik droeg bij mijn laatste feestje mijn torselet van mijn bruiloft en een goede onderrok, kleedt super goed af!