Deze vind ik wel leuk; Chiffonjurk bessenrood/zwart - BODYFLIRT - bonprix.nl Jurk pink/zwart/grijs - Voor haar - BODYFLIRT - bonprix.nl (aan de reviews te zien ook prima geschikt voor iets grotere maat!) Jurk rood/zwart - Voor haar - bonprix.nl jurk aqua - bpc bonprix collection koop online - bonprix.nl En er staan nog veel meer mooie op de site!
Wel een beetje tot knie of langer. Omdat ik me schaam voor mijn benen. budget is ongeveer tot 60 euro
Maar meid, trek die jurk gewoon aan, sorry hoor. Ik merk ook in,je berichtjes dat je onzeker bent en het lijkt mij belangrijk dat jij je goed voelt in wat je aan hebt. Gewoon aan doen!
Helaas gaat dat niet meer. ik heb de bestelling geannuleerd en nu hebben ze hem niet meer zie ik. het was bij iemand thuis.
Mijn vriendin trouwt in september en ik ga gewoon even rondneuzen voor een leuk jurkje. Ik wil niet te sjiek gaan, want zo zijn we allemaal niet. Maar ook weer niet gewoon een strandjurkje zeg maar. Ik ga gewoon tegen die tijd even rondneuzen. TP, ik hoop dat je iets leuks vind!
Welke jurk had jij ookalweer uitgekozen TS? Mijn vriendin (maar ligt ook aan het karakter misschien) zou mij nooit verbieden iets aan te trekken als ik dat erg graag zou willen naar haar bruiloft. Kijk, ik zorg er natuurlijk zelf wel voor dat ik niet iets aanheb wat zij al aandoet kwa kleur of stijl. Maar verder mag ik het zelf bepalen.
Jeetje mijn mond viel echt open toen ik dit las vind het echt een beetje lullig dat ze zo reageert, maargoed. Wat vind je van deze jurk: Lange jurk bessen - Voor haar - bonprix.nl of deze, die valt iets over je knieeën: Jurk lichtgrijs/pink/oranje/grijs/zwart - bpc selection koop online - bonprix.nl
Hmm.. ja echt heeeeel eerlijk? Kan me opzich wel een beetje voorstellen dat de bruid niet helemaal happy zal zijn als jij die jurk aan doet. Want het is ook gewoon echt een super mooie jurk vind ik. Weet niet hoe de bruid gaat? Als zij echt in een trouwjurk gaat, dan zou het opzich wel kunnen jou jurkje. Maar gaat zij ook in soort van galajurk, dan snap ik haar mening erover wel.
Moet eerlijk zeggen dat ik de jurk die je wilde wel een beetje trouwjurk achtig vind dus dat ik je vriendin in dat opzicht wel begrijp... Misschien formuleert ze het wat raar maar ik was denk ook niet zo blij geweest als iemand zoiets aan had gedaan naar mijn bruiloft Maar om dan gelijk zoveel andere dingen af te keuren vind ik wel een beetje onzin! Heb in dit topic leuke bon prix jurken gezien voor een leuke prijs, zou als ik jou was gewoon wat verschillende jurken (kort en lang) bestellen en thuis op je gemak lekker passen en kijken wat het leukste is!
ik heb het ook gevraagd: geen zwart, geen wit, geen rood. wat moet ik dan kiezen? ik moest maar kijken naar beige... geen gezicht bij mij