Weet niet waar je woont maar kijk eens op goebes, daar hebben ze heeeel veel jurken ook voor maatje meer. Je hebt hem in delft en leiden. Weet niet of je vooruit moet betalen als je online koopt anders ook meerdere bestellen
Ligt aan de stof denk ik trouwens, dat glimmende maakt het meer trouwjurk achtig. Een gewone stof in dat model maakt het al beter. Zou nie te glimmend pakken, maar dat is mijn mening he hihi
Wat vind je van deze: Marktplaats.nl > Maxi jurk/ Lange zomer jurk/ Avond jurk - Kleding | Dames - Jurken Vooral de jurk op het derde plaatje vind ik erg mooi
Laatste: Marktplaats.nl > Galajurk Feestjurk Avondjurk Maat 44 Nieuw Beige - Kleding | Dames - Gelegenheidskleding Ik hoop dat je wat gaat vinden...
Ik zou voor mooi paars gaan en niet laten zien. Want krijg het idee dat je gewoon niet mooi gekleed mag zijn. Beetje zo van idereen in slobber en zij in net
ik zei ook al tegen mijn moeder. ze had er op moeten zetten: drexxcode voor de dames: spijkerbroek, liefst versleten. maar ik denk dat ik de jurk gevonden heb! View attachment 263525 wat vinden jullie? hij wordt denk ik nog wel een beetje korter gemaakt want ik ben niet zo groot haha
o wauw!!! Helemaal te gek! en ik ben misschien heel gemeen, maar hoop dat ze stinkend jaloers is en je veel complimenten krijgt over je jurk.