Ik ben echt geen modeheld, en heb binnenkort een bruiloft. Maar weet dus niet zo goed wat aan te doen Het is geen sjieke bruiloft, dat scheelt al. Maar wat dan aan te doen? Ik heb maat L, nog wat overtollige kilo's op mijn buik en daardoor vind ik veel ook gewoon niet mooi staan. Ik haat echt kleding kopen door mijn figuur, koop het alleen uit noodzaak. Iemand goede tips/ideeën? Ben op dit moment het spoor een beetje bijster en moet echt wat gaan bestellen
Het is ook een beetje afhankelijk van overdag/avond/binnen/buiten natuurlijk, en ik weet niet of je jurkjes fijn vind, maar een A-lijn jurkje vind ik zelf altijd fijn voor mijn buikje. Die vallen er mooi overheen, en soms doe ik dan nog een riempje in mn taille zodat die wat geaccentueerd wordt om het wat meer vorm te geven. Of een maxi jurk waar de taille met elastiek iets onder de borsten zit, dat valt ook mooi. (als je linkjes/foto's van voorbeeldjes wil ofzo moet je maar een gil geven, mijn uitleg skills zijn niet top haha) Maar tegenwoordig zijn er ook veel winkels die een 2-delig pak in leuke felle of pastel kleurtjes verkopen. Als je er dan een wat losser vallend shirt of blousje onder doet is dat ook leuk!
Net in een ander topic ook genoemd www.norah.eu Die hebben ook stenen winkels door heel Nederland. Gewoon binnen lopen en ze met je mee laten denken. Niet duur, goede kwaliteit en goede pasvorm. Echt de moeite om eens te proberen.