Kleding combineren en voedingskleding tips

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door vlinderCN, 13 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hoe combineren jullie een sweatjurk? Heb een bordeauxrode bijv is dat een optie met oud roze sneakers, met een zwarte maillot:|? Of kan dat ook met suede hoge e/o lage laarzen?
    En wil graag zo'n flared jeans maar wat voor schoenen...? Ik kan geen hakken dragen ivm rugklachten en ben al erg lang van mezelf.

    Ook zoek ik tips voor warme voedingskleding, en dan niet wat tevens zwangerschapskleding is! (mijn buik is gelukkig alweer normaal). Heb t echt altijd koud, dus een topje waar je iets over doet wat je dan omhoog houdt vind ik én heel onhandig én te koud.
     
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Ik ben ook een koukleum en heb daarom altijd soort hemdjes aan. Nooit voedingskleding gehad, maar dus zo’n rekbaar hemdje die deed ik dan naar beneden en dan heb je geen koude buik meer.
    Nu heerlijk vanaf vandaag gaan de voedingsbhs de deur uit! We hebben nu alleen nog een avondvoeding dus niet meer nodig.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  3. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ik had wel wat voedingskleding bij een belgische website besteld. Maar, ik vond het qua pasvorm best wel tegenvallen vaak en toch wel prijzig. En stiekem had het meeste toch extra ruimte voor de buik. Ik had veel vesten zonder sluiting en dan had ik 3 laagjes, hemdje wat naar beneden kon, shirt wat naar boven kon en dan nog een vest voor de warmte. Je hebt je baby toch nog ook voor je buik, dus op deze manier vond ik het wel warm genoeg, buik: hemd +baby, rug: vest.
    Jurken droeg ik niet (behalve 2 voedingszomerjurkjes), behalve jurken met een overslag die ver genoeg open konden. Hoe je dat met een sweatjurk wilt gaan doen, vraag ik me af, dan zit je dus in je panty/maillot en met heel veel jurk boven je borsten ;).
    Afhankelijk van het model, vind ik wel dat sportieve laarsjes prima kunnen onder een sweatjurk.
    Onder een flared jeans kunnen ook sneakers prima toch? Of lage enkelboots is ook een optie.
     
  4. MamaMaya

    MamaMaya Fanatiek lid

    6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Deze periode ligt al even achter mij, maar voedingskleding en dan meer bepaald de warmere kleding (in de zomer is dit alles dan sowieso al wat makkelijker) was ook voor mij heel belangrijk. Ik heb alles bij elkaar zo'n 8 jaar gevoed dus het moest ook echt een beetje degelijk en mooi zijn. En wij zijn wintersporters, al onze kinderen zijn van borst af aan ;) meegegaan, dus ik had zelfs ook wollen voedingshemdjes. Eentje daarvan droeg zo fijn dat ik die nu soms nog steeds draag bij het skiën (de overslag valt nauwelijks op).

    Als je zoekt op trefwoord "Boob" bij mijn posts dan vind je zeker enkele tips, ook qua merken. Ik weet wel niet of ze allemaal nog bestaan.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Haha nee die sweatjurk voorlopig nog niet nee :| maar zag er nog 1 die ik wel alvast wil voor volgend jaar ;).
    Ik vind sneakers onder flared jeans dus niet mooi ..
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  6. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Maar dat is mijn probleem met die hemdjes en er dan normale kleding over, dat zit altijd best strak en vind dat daarom onhandig, valt ook vaak over zijn hoofd dan..
     
  7. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Heb onder mijn flared sneakers met een dikkere zool of korte enkellaarsjes met een blokhak.

    Onder de sweatjurk zou ik opzoek gaan naar een legging met print waar die kleur van de jurk en sneakers inzitten, dan kan het prima. Echt roze sneakers en een zwarte legging/panty vind ik persoonlijk niet mooi. Dan zwarte sneakers eronder :)
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  8. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Dat had ik ook, ik vond truien daarom lastig. Vandaar mijn laagjes: hemd naar beneden, dun, strakker shirt met veel stretch omhoog en vest zonder sluiting (anders zat je weer met ritsen of knopen tegen baby).
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  9. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja idd nu je het zegt, met zwarte legging is niet mooi denk ik.
     
    Malbec vindt dit leuk.
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    O hmm eerlijk nooit echt last van gehad. Een andere oplossing behalve dus voedingskleding zou ik dan ook niet weten. Enige wat ik dus niet droeg waren normale jurken.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina