Kleding die bij je leeftijd past...

Discussie in 'De lounge' gestart door valhalla, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vroegah droeg ik graag baggy broeken en band shirtjes. En die draag ik nu nog steeds dikwijls. Maar ook veel andere dingen, de wat meer vrouwelijke kleding. :D Dus een mengelmoesje van beiden.
    Korte rokjes draag ik zelfs ook sinds een aantal jaar! Nou dat was in mijn puberteit echt not done, dat waren barbiepopjes! Ik draag ze alleen niet in de zomer. Vind mijn benen niet mooi genoeg daarvoor; te wit, te putterig haha maar niet dik. Dus alleen in de winter met een legging of maillot. Wel jammer want met 1.84m in totaal zijn ze wel lang hihi.

Ach ik heb de tijd nog, ben only 24! :D

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Heel herkenbaar.:)
    Ik ben ook 23, en 'kan' dus ook nog heel veel aan.
    Maar ik ben het stadium van kort rokje+hoge laarzen+decolleté wel voorbij.;)
    Kort rokje+legging+laarzen+simpel truitje is het nu.:D
    In de zomer durf ik gerust ook een kort rokje zonder legging aan te trekken, maar dan niet met een diepe V-hals ofzo, maar met een simpel shirtje. Ik vind dat het allemaal op combineren aankomt, en vooral dingen dragen die bij je lijf passen!
    Mijn moeder durft wel eens dezelfde kleren aantrekken als mij, dan heb ik wel zoiets van 'ma-aaam'.;)

En mijn vriend (40) draagt nog regelmatig capuchontruien.Maar hij wordt meestal ook wel jonger geschat.(Handig:p)

Deel Deze Pagina