Dat gaat idd niet opschieten Toch maar een dagje shoppen inplannen dus Met mams/vriendin/zus & auto! Succes ermee
Ik heb tot week 35 mijn eigen broeken aan gehad En toen ik 22 weken zwanger was had ik een zwangerschapsbroek gekocht van h&m en nu draag ik als ik thuis ben een trainingsbroek en als ik weg ga de zwangerschapsbroek
Ik ben nu al aanpositiekleding vind het helemaal niet erg Ik weet dat het je tegenzit maar ik zou toch op internet gaan bestellen Of iemand vragen om met jou naar prenatal te rijden het is zo veel fijner als je goed kan ademen
Ga een dagje winkelen zeg... pak een redelijke stad en ga daar naar prenatal, H&M en c&a en je bent klaar. Niet ingewikkeld doen
Sorry dat ik het zeg maar jullie praten wel erg makkelijk over ff dagje winkelen, Voor een dagje winkelen zit je hier gemiddeld eerst 3 kwartier tot een uur in de auto, en ik ken ts niet maar ik kan bvb niet ff een dagje winkelen want na een uur rijden en 2uurtjes winkelen dan verga ik ga van de pijn in me heup en dan ben ik super moe, Dus ff zeggen ga gewoon een dagje shoppen vind ik wat snel gezegd
Internet shoppen telt ook hoef je huis niet uit en is makkelijk! Zelf ben ik een fan van Marktplaats en bij me zus hebben ze 3 leuke tweedehandse winkels met zwangerschapskleding! vind wel jammer dat de meeste winkels het niet meer verkopen! zoals de miss etam en C&Ai doen alleen nog online verkoop bij ons
Ik snap het probleem van online bestellen niet. Ik bestel zo vaak iets bij wehkamp of bon prix. Als ik niet zeker weet of het me past, dan bestel ik gewoon twee en soms drie maten van iets, pas ze allemaal, en stuur de maten die niet passen gewoon terug. Gemak dient de mens.
Vind dat je echt n probleem om niks maakt. Wat wil je nou? Je wilt fijn zittende kleding maar shoppen (online of gewoon) kan niet. Een uurtje is niet zo ver hoor. Er word gedaan alsof je ergens in een jungle woont en eerst een gigantische reis moet ondernemen ofzo
Wat ik heb gedaan is bij oude leggings de bovenband inknippen aan beide zijkanten, de randjes dicht stikken zodat het niet gaat scheuren . Tadaa veel ruimere legging. En bij broeken doe ik een haarelastiek door het knoopsgat knopen en het lusje om de knoop.