kleding draagzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DisneyMama, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
    Hoi hoi,

Hierbij een vraagje. Mijn zoon dragen we af en toe in de drager van babybjorn, hierbij zijn zijn beentjes natuurlijk buiten de draagzak. Van t weekend had ik hem daarom over zijn boxpakje een extra spijkerbroek en sokken aangedaan maar bij thuiskomst waren zijn beentjes echt koud. Zijn temperatuur was wel goed, 37,3. Kan dit kwaad? En heeft iemand nog tips om het hem iets warmer te maken.

ps. Een draagdoek doe ik niet aan, dus dit hoeft niet als tip, mede alss commentaar op het gebruik van de babybjorn draagzak.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

3. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag mijn dochter lekker onder mijn jas, ik heb een veel te grote jas en het is heerlijk warm zo met zijn tweetjes. :D Je hebt van baby bjorn ook capes trouwens die je er overheen kunt doen, is ook wat warmer.
    En beenwarmertjes zijn inderdaad ook ideaal.

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Mijn zoontje doe ik meestal kniekousen aan en dan een lekker warm boxpakje. Spijkerbroek zou ik persoonlijk niet voor kiezen aangezien dat best wel stug is en dat het draagcomfort kan belemmeren. Bij de H&M zag ik laatst trouwens stoere jongens maillots, misschien is dat wat?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

#5 raspberry, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2013
    O, zie nu dat ie pas 2 maanden is! Ik had de meiden hier dan gewoon lekker bij me onder de jas (grote winterjas van fleece :)) en extra slofjes aan de voetjes :)

Edit: zit nog even te denken: draagdoek is natuurlijk wat warmer dan een draagzak, dus zou dan een extra vestje doen, als je hem onder je jas meeneemt. Mutsje op natuurlijk en ik pakte altijd nog een extra sjaal, (gewoon zo'n siersjaal van mezelf), om lekker warm achter en om het nekje heen te doen en m'n eigen hals ook warm mee in te pakken :) Die zijn soepeler dan gewone wintersjaals, vond ik fijner bij die kleintjes :)

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Toen ik mijn dochter droeg, had ik haar onder de jas van manlief, hij heeft nl xxl qua jas/vest :D lekker warm! Ik moet even hard denken want het is al ruim een jaar geleden... volgens mij: romper lange mouw, shirtje, broekje, maillot onder het broekje, slofjes en een jas. Mutsje op.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik had ook deze vraag. Eens kijken of hij onder de zwangerschapsjas past! Beenwarmers ook goede tip, bedankt, dames! :)

8. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
    Bedankt, ik zal eens kijken naar zo'n cape of een grote jas.. en anders is een sjaal ook nog wel een idee.. ik heb toch van die extreem lange sjaals hihi..

Deel Deze Pagina