Problemen vernieuwde Kruidvat luiers maat 6

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Koningsgezin, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo dames,

Wij gebruiken altijd kruidvat luiers voor onze oudste. Jongste wissel ik nog wel eens mee wat merk betreft.

Gisteravond hebben wij een nieuw pak kruidvat luiers voor onze zoon open gemaakt. Luiers blijken vernieuwd te zijn. Gisteravond kom ik boven op zijn kamer, urine lucht. Neee dacht ik. Het ging zo goed, liet zelfs luiers droog 's nachts. Ik voel en jawel hoor. Alles nat. Dus verschoond. Vreemd... Luier zat nauwelijks wat in? Vanmorgen... Weer bed nat, weer weinig in luier. En ja hoor... Net weer hetzelfde verhaal. En ja, hij heeft een luier om, piemel staat niet naar boven gericht, heeft een onesie pyjama om te voorkomen dat hij eraan zit.

Hij weegt 20 kilo. Hij is wel eens vaker doorgelekt. Maar geen 3 keer in 2 avonden tijd, terwijl er weinig in de luier zit.

2. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    We hebben het probleem hier ook!
    Nooit problemen gehad met de kruidvat tot een paar weken geleden. Dl lekte steeds door, zelfs na 1plas al.
    We zijn overgegaan op een ander merk.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als zijn luiers droog zijn, zou ik ze gewoon uitlaten. Dan ben je van het hele gedoe af. Mijn jongste had ook droge luiers 's ochtends. Zodra ze overdag goed zindelijk was heb ik met haar afgesproken dat ze 's nachts ook geen luier meer om hoefde. Extra zeiltje onder het hoeslaken en de eerste dagen heb ik haar 's avonds laat nog laten plassen. Daar werd ze echter zo boos om in haar slaap, dat ik het niet meer doe. Het is vanaf nacht 1 perfect gegaan, helemaal droog.

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Rosa, ben "blij" om te horen dat het dus niet aan ons ligt. Dan stap ik voor dochter dan ook over op een ander merk.

Eylem, dat hebben wij geprobeerd. Met als gevolg dat wij een maand per nacht 1-2 keer zijn bed konden verschonen, na een lange droge periode. Hij laat nu sporadies een droge luier achter.

Vanmorgen was zijn bed weer zeiknat, terwijl luier niet vol zat.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zal het nog mooier vertellen.
    Hier heeft dochter ook de Kruidvat 6 luiers.
    Een aantal weken terug begon het al.
    Kleddernat en extreem volle luiers.
    Ik dacht missschien heeft ze veel gedronken.
    Bij het verschonen ontdekte ik in de taille een bruine vlek bij de luier.
    Ik dacht dat het een geplet hagelslagje was die in de luier was gevallen en verder geen aandacht aan besteedt.De andere dag weer hetzelfde verhaal en ik pak een schone luier en er zit gewoon in een schone luier bruine vlekken in de taille.Het lijkt net opgedroogde chocolade/bloed oid en je kunt het met je nagel wegschrappen.
    Ik heb Kruidvat klantenservice gebeld en deze klacht hadden ze nog niet gehad.Ik heb een aantal luiers opgestuurd en vorige week een nieuw pak ontvangen van 2014.Dus de oude variant.Er wordt onderzoek gedaan naar waar deze vlekken vandaan komen.
    Jullie moeten maar eens kijken.Het zit aan de rugzijde en daar zitten kleine bruine puntjes.Ik had ook een luier waarbij het ook zit in het gedeelte wat om de billen heen zit.Ik vind het raar en ook een vies idee want ik weet niet wat het is.
    Nu met de oude variant is ze direct veel minder nat en daarbij gebruik ik nu Pamper luierbroekjes omdat ze al een beetje bezig is met zindelijk worden.

6. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Anouk wat een goede tip! Ik had er nog helemaal niet aan gedacht om de klantenservice te raadplegen! Ga ik vanmiddag ook gelijk eens doen!
    Heb nog even een droge luier bekeken, maar daar zaten geen bruine puntjes in, maar kan me idd wel herinneren dat ik steeds vlekjes tegenkwam in natte luiers die ik niet helemaal thuis kon brengen!

7. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Nou, dit gaat de Kruidvat geen goed doen! Het moest zeker goedkoper gemaakt worden ofzo ;)
    Ik heb nog 10 (oude) pakken op voorraad liggen, helft Kruidvat, helft DA (1+1 gratis aanbiedingen), maar als die op zijn (en als dochter nog niet zindelijk is) dan geen KV meer lees ik!

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ojee, heb net een nieuw pak gekocht...

Deel Deze Pagina