Help! Opa jarig, wat te geven?

Discussion in 'De lounge' started by Tese, Jun 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zaterdag is hij jarig en hij word 87. Mijn familie weet ook niets voor me. Ik heb geen flauw idee meer. Ik heb niet veel geld te besteden en hij zit eigenlijk alleen nog maar binnen op een stoel.
    De enige boeken die hij leuk vind heb ik al gegeven. Muziek en films geeft hij niets om. Kortom help!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Iets dat de kinderen hebben gemaakt? Mijn opa is ook zo oud en kan ook weinig meer (bovendien maar weinig ruimte in zijn kleine kamertje dat al overvol staat), maar iets van de kinderen vindt hij erg leuk en laat hij trots aan iedereen zien. En met vers fruitsap maak ik hem ook altijd blij, dat verdwijnt ook weer, snoep eet hij niet en voor bloemen en plantjes heeft hij geen ruimte.

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

iets van een fotocadeau? Een kop en schotel of mok met een foto van kleinkinderen? Of onderzetters, een klok met foto? Zoveel mogelijkheden, moet je fotocadeau googlen. Of houdt hij daar niet van?
    Een mand met allerlei dingen die hij lekker vindt om te eten en te drinken?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een mand met producten uit jouw streek/regio? Vinden mijn opa en oma altijd leuk

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    een mooie boek over zijn geboorteplaats met foto,s van vroeger daar zijn oudere mensen vaak heel blij mee

6. singa

singa Niet meer actief

Wij geven vaak een foto omdat we het ook niet meer weten.
    Nu nemen we mijn opa en oma mee voor een dagje naar de dierentuin want dat wil mijn opa graag. Daarna gaan we lekker eten. Ik weet niet of jou opa daar nog voor in is?

7. Tese

Tese Niet meer actief

Die fotodingen vind ik heel leuk! Ga ik onthouden! Voor nu is het kort dag. Zit een te lange levertijd op.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Die heb ik toevallig vorig jaar gegeven, was een schot in de roos!

9. meles

meles Actief lid

Aug 6, 2008
    122
    2
    18
    Sloffen.... Dat kado deed het altijd goed bij mijn opa.

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    inderdaad oude mensen zijn daar vaak zo blij mee en kunnen er uren naar kijken :)

11. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn opa is zeer slecht ter been. Zou het graag willen maar hij heeft daar de puf niet voor denk ik.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Vond ik Ook een leuk idee. Alleen Utrecht heeft niet echt streekprodukten en wat er is dat eet hij niet echt.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Of een fototaart, dat kan nog 2 dagen van tevoren besteld worden.
    HEMA)
    Kunnen jullie die gelijk opeten bij de koffie op zijn verjaardag, mocht hij zelf niet zoveel eten.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben opa op een gegeven ogenblik kruiswoordpuzzelboekjes kado gegeven... de man deed verder ook niet heel veel meer... ja puzzelen dus.

15. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Een zitkussen of een kussen voor op bed.
    En ja een boek over vroeger uit zijn geboortestreek zal hij vast waarderen.

16. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Je hebt ook sites met fotocadeau voor 16 u besteld volgende dag in huis, laatst ook bij gekeken via google

17. Tese

Tese Niet meer actief

Heb uiteindelijk een dvd besteld over nostalgisch Utrecht met hele oude beelden. Pfff wel moeilijk weer elk jaar hoor!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lastig he op zo'n leeftijd. Hebben ze alles al ,doen niet zo veel meer.
    Mijn opa was gek op vis,dus maakte dan bv een mandje met lekkere visdingetjes.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb een groot schildersdoek gekocht en de kids hierop losgelaten.
    Mijn Opa vond dit het mooiste kado wat hij in jaren gehad heeft, het schilderij hangt nu dus ook in zijn woonkamer te pronken.

Share This Page