POES! En dat terwijl we zo ons best deden om haar papa of mama te laten zeggen! Ze zegt wel regelmatig "mamama" of "mamamama", maar lijkt niet perse op mij te slaan. De rest van dr gebrabbel is "d-d-d-d", "baaah!" en "bababababa" Behalve als ze poes zegt (wat overigens nog een beetje als "huss" klinkt), dan komen er opeens ss-en bij, zo schattig
Knappe meid. Poes is zoveel makkelijker, ha ha Hier wel mama, beppe en sssssssss ( geen idee wat ssssss is)
Nou ja, het is dat we weten wat ze ermee bedoelt, een buitenstaander zou het vast niet horen, maar het is echt een bewust woordje. We dachten eerst "naaah, dat kan toch niet...", maar ze zegt het inmiddels al een paar dagen Ze is gek van de katten, dus op zich is het niet heel vreemd... Ben benieuwd waar jouw kindje's ssssss op zal slaan
haha leuk, gefeli met het 1e woordje hopelijk volgen 'mama' en 'papa' snel mijn eerste woordje, lang gelee, was overigens ook poes!
mijn eerste woordje was ook "koek". Was duidelijk waar mn prioriteiten lagen... en nog steeds liggen en dat mamamamama huilen is ook bekend. Echt net of ze me roept... terwijl dat natuurlijk nog helemaal niet bewust praten is.
Haha, wat grappig!! Bij ons was het hondje... Het begon met dje en nu echt hondje... Zo schattig!! Daarna kwamen papa, mama en meestal is het mamama !!
Haha, koek(je) eerder zeggen dan mama. Ik hoop toch echt dat mama snel volgt @MrsNuke: ja, hier dus ook, dat mamamamama als ze huilt. Maar het maakt haar dan eigenlijk niet uit wie er komt. Iedereen zou goed zijn, niet alleen mama
hier was het Aggy :0 dat was onze hond die Harry heette ik waarschuwde hem heel de dag en iep wel s voor de gein , zal je zien dat dat zijn eerste woordje is en t klopt nog ook hihi op n gegeven moment werd het Haggy en noemden wij hem ook zo
hier was het erg vroeg 'poepoe' helaas, veel eerder dan papa en mama.hij was heel vaak verstopt, daarom.
hier vaak alleen mama.. vooral snachts.. heel jammer.. dan kan p wel heen gaan maar wordt alleen maar erger hahaha
Hier ook poes . Vooral fijn als er een whiskasreclame of andere kat op tv is.. staat madam voor de tv, er op te meppen en poes te roepen!
Hier was het BAL... We hebben een hond die gek is op ballen, dus die liggen hier nogal wat in en om huis. Ook heeft ze zelf een roze hello kitty bal. Als ze ergens een bal ziet liggen, wijst ze ernaar en roept ze bal! Ze is er gek op... Ging zelfs met de appels uit mijn tas gooien terwijl ze riep: bal bal!! Ze zei ook al van tevoren mamamama en papapapa, maar niet heel bewust richting ons. Sinds een paar dagen kan ze het wel heel duidelijk en bewust zeggen: mama en papa! Als ik dan antwoord met 'ja' dan begint ze hard te gillen en lachen...