Ik heb ze ook, maar daar heb ik geen last van. Neefjes en nichtjes dragen ze ook dagelijks. Overigens heb ik maat 43/44 en dat is ook echt niet leuk kan ik je vertellen.
Kinderen vinden die hoge sneakers vaak lastig om aan en uit te trekken. Als mijn dochter (14) gym heeft op school, dan doet ze bijvoorbeeld nooit haar hoge Diadora's aan... veel te lastig vindt ze dat.
Ja dat snap ik wel. Me dochter heeft nu gewoon sneakers met lange veters en dat is zo ellendig. Strikken kan ze niet snel en dan moet er een dubbele knoop in anders zijn ze zo los. Vandaar dat ze nu vd winter toch voor laarsjes wilt gaan, makkelijk aan en uit doen hopelijk vinden we leuk en die goed passen. Vorig jaar ook zo lang aan 't zoeken geweest
Je zegt dat laarzen vaak te breed zijn, heeft ze dan niet ook smalle voeten? Dan zou ik je toch aanraden om naar een goede schoenenwinkel te gaan waar ze verschillende breedtematen hebben. Hier ook twee kinderen met smalle voeten (net als man, hebben ze van hem helaas). Zoon van 11 wil inmiddels liever geen schoenen van de goede schoenenwinkel hier in onze woonplaats meer, terwijl die toch echt wel leuke schoenen hebben, vind ik. Het is echt niet meer zoals in mijn tijd dat alle "verstandige" schoenen vooral dat waren en helemaal niet hip. Maar goed, we hebben nu een goed compromis gevonden aangezien ik wel wil dat hij schoenen heeft die goed aan zijn voeten passen. En dat doen de Skechers Uno, man heeft nu ook een paar gekocht en is er ook blij mee. Nikes vallen niet smal is mijn ervaring inmiddels, die zitten zoon nooit goed. Dochter (16) wilde heel graag cowboylaarzen en we zijn laatst op pad geweest, ook bij de goede schoenwinkel geweest maar de conclusie was helaas dat ze de cowboylaarzen moet vergeten. Zelfs een smal model zat niet goed, ook niet met zooltjes erin. Ze kan beter voor een schoen/laars met veters kiezen zodat ze die goed kan aansnoeren.
Voor ons is dat de plaatselijke schoenenwinkel, een familiebedrijf met maar 1 vestiging, dus daar heb je niet veel aan. Voor dochter ben ik laatst ook bij Schuurman schoenen een plaats verderop geweest en daar werden we ook niet slecht geholpen hoor. Daar heb ik wel wat meer het idee dat je geluk moet hebben met wie je treft. De een heeft er daar wat meer verstand van de ander voor mijn gevoel.
Ai, lastig dan! Mijn dochter is iets jonger. Wel dezelfde lengte en gewicht. B. Nosy draagt ze nog wel. Het is even zoeken. Het zijn niet alleen maar zoete kleurtjes qua spijkerbroeken zitten die van No Way Monday haar goed. Die kunnen in de tailleband ook nog iets aangesnoerd worden. Koko noko en cars vind ze ook leuk en valt ook goed. En we fashion ook.
Herkenbaar probleem, maar dan net iets anders Ze wordt zondag 10 en is 1.60, 32 kilo en schoenmaat 40 (maar hele smalle voeten) Shoppen is hier dus ook altijd drama. Like Flo, Vingino, Raizzed valt allemaal wat smaller. Qua schoenen valt Giga smal. Maar zulke schoenen wil mijn dochter helaas niet meer aan. Liefst alleen nog Nikes (maar die zijn voor haar dus veel te wijd) succes!
Speciaalzaken hebben meestal maar een filiaal. In de regio waar je woont zoeken welke winkel merken als Giga heeft.
Nou ehm, nee helaas. Wij hadden een heel leuk paartje gekregen in maatje kleuterklas, maar ze hebben ze heel weinig gedragen omdat het zo'n crime was om ze aan te krijgen. Al die veters moest je los sjorren. De jongste had ze weleens naar school aan, vroeg de juf of we alsjeblieft andere schoenen wilden gebruiken want het was geen doen.
Mijn jongste dochter had vroeger trouwens vaak laarzen van Zecchino d’Oro. Geen idee of ze echt heel smal vallen, maar in ieder geval zeker niet breed.
Mijn dochter is 12.5 en is ook niet groot. Heeft schoenmaat 34. Ze koopt gewoon Jordans op de Nike site hoor, deze staan dan bij kleuterschoenen
Ik heb een set laarzen besteld van omoda van hun eigen merk. Mocht dit niets zijn gaan we denk ik maar naar de omoda winkel. Hier zit niet echt een speciaalzaal voor schoenen. In de stad dus Nelson, omoda, scapino. De bekende winkels dus. Of ik ken die winkels niet Dorp verder zit wel ziengs, maar is vergelijkbaar met omoda denk ik?
Allemaal vergelijkbaar inderdaad. Weet niet waar je woont? Wil best even kijken of ik wat kan vinden. Mijn elfjarige heeft overigens ook Jordans. Zij strikt ze niet (“dat hoort zo” ), trekt ze aan met hulp van een schoenlepel en draagt ze dagelijks. Maar het sloft wel.
Vanaf maat 35,5 heb je ze ook met rits, zie ik: https://www.nike.com/nl/t/air-jordan-1-elevate-high-damesschoenen-25zlmT/DN3253-061?nikemt=true&cp=76575696085_search_&Macro=--x-20409500847---m-----1010543-00196604375382&gbraid=0AAAAADq9vlPpfaLUlHC7saWvsD5VLHJmQ&gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvM9opfHox3Nff034nQdE2oAKigBSAQvrqUrGiAPo8IJ4vfrcBppXjhoCLaQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Nee klopt helemaal. Ik heb maat 42, dus dat is in prima nog te doen. Helaas ook heel breed, dus dat maakt het al bijna onmogelijk. Mijn zusje heeft ook maat 43/44, dan mag je idd blij zijn dat je een keer wat leuks tegenkomt. Dochter zit op 41, hoop echt dat het stopt. Is net 14, maar zoon is 16 en zit al op 47.
Dat weet ik niet, ze waren nog te klein om hun schoenen zelf aan te trekken toen. Ik reageerde op iemand die dacht dat het bij de kleine maatjes beter zou gaan dan bij haar nicht.