Matras Ruby Celsius

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pepe, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hoi dames,

We zijn ons aan het oriënteren op het matras voor het ledikantje. Bij de babypark raadde de verkoop mevrouw ons het matras aan Ruby Celsius van 240€ :$. Hoewel we niet op geld willen beknibbelen voor een matras denk ik wel dat dit ook weer een beetje overdreven is. Het matras zou o.a. een plat hoofdje tegengaan. Heeft iemand ervaringen met dit matras en wat zijn de ervaringen van anderen? De meeste hebben denk ik een Ikea of leen bakker matras? Kan me niet voorstellen dat alle kindjes een plat hoofdje hierdoor hebben gekregen. Een ander voordeel van het dure matras is dat als je het bedje gaat gebruiken als junior bedje, je het matras kon omkeren waardoor er weer een andere vering ontstond :(
    Ik denk dat een duur matras nooit een slechte aankoop zal zijn maar wel overbodig geld. Daarom jullie meningen/ervaringen.

Groetjes
    Pepe

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik zou het niet doen.

Je moet idd niet besparen op dat soort dingen maar wij hebben na veel zoeken en navragen toch voor een Ikea matras gekozen (die van 40 euro).

Je moet doen wat zelf goed voelt maar ik zou die 200 euro liever aan iets anders uitgeven.

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Een plat hoofdje krijgt je kindje als het te lang in een houding ligt.
    Dus dat kan op een duur en een goedkoop matrasje.

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Uiteindelijk denk ik hier ook op uit te gaan komen. Waarom heb je voor deze gekozen? Omdat het koudschuim is?

Deel Deze Pagina