Hallo mama's, Mijn dochtertje van 2 heeft eergisteren gespuugt snachts, volgende dag niks, en vannacht weer gespuugt weer in de nacht, maar nu ook diarree.. maar vanmorgen is dr luier doorgelekt op de bank, maar krijg nu die lucht er niet uit, wie heeft er een maniet? Alvast bedankt x
Even met een doek doordrenkt met azijn er goed overheen poetsen en op laten drogen... Als de geur nog niet weg is wanneer de bank droog is, kun je dit herhalen.
Erg he, hier 2 weken terug ook spugen en diarree. De bank, mijn bed jakkes. Ik heb HG nare luchtjesreiniger gebruikt. Werkte perfect
https://www.pureayre.nl dit is geheel natuurlijk (lijkt mij erg belangrijk bij kinderen), dus niet giftig en werkt echt perfect. Ook tegen andere luchtjes.
Dankje meiden voor de reactie's Ik heb azijn gebruikt en al een paar keer, maar de geur blijft, dan nu de volgende stap die van HG gebruiken anders die andere, heel raar krijg gewoon de geur er niet uit, en ik heb de bank net nieuw haha. Gelukkig is me meisje opgeknapt.